Modern támogatások és biztonsági megoldások a Dell Technologiestól

forrás: Prím Online, 2021. október 13. 18:26

A Dell Technologies bejelentette új támogatását és biztonsági megoldásait, amelyek elősegítik, hogy az informatikai vezetők modern, intelligens és biztonságos felhasználói élményt nyújthassanak az alkalmazottaknak. A ProSupport Suite for PCs új funkciói a mesterséges intelligenciára és a folyamatos rendelkezésre állásra épülnek, így az informatikai támogatás leegyszerűsödik és testre szabhatóbb lesz. Az új biztonsági megoldások az üzleti számítógépeket új biztonsági ellenőrzési funkciókkal bővítik, és kiegészítő védelmi megoldásokat biztosítanak az operációs rendszer alatti szinteken.

„Ha a számítógépeink nem hatékonyak, akkor az alkalmazottaink sem lesznek azok. A támogatásoknak és a biztonsági ajánlatoknak igazodniuk kell a változó alkalmazotti környezethez, és lépést kell tartaniuk a mindenhol megjelenő fenyegetésekkel. A Dell Technologies egyedi ajánlatai megfelelnek ezeknek a követelményeknek és előremutató megoldásokat kínálnak” – mondta Patrick Moorhead, a Moor Insights & Strategy alapítója és vezető elemzője.

 

ProSupport Suite for PCs a maximális hatékonyságért és üzemidőért  

A Forrester Consulting nemrég készített felmérése szerint a vállalatok 70 százaléka azt tervezi, hogy a következő évben olyan megoldásokba fektet be, amelyek a távolról dolgozó munkavállalókat támogatja. Az informatikai vezetők a ProSupport Suite for PCs csomaggal testre szabhatják és automatizálhatják az alkalmazottak támogatását és a számítógépek optimalizálását. A legfontosabb új funkciók:

•  Testreszabható felügyeleti eszközök: A ProSupport Suite for PCs az első olyan szolgáltatás, amely automatizált, egyéni frissítési, katalógus-kezelési és üzembehelyezési képességeket ad az informatikai vezetők kezébe. Mostantól lehetőségük nyílik a Dell BIOS, az illesztőprogramok, a firmware és az alkalmazások automatikus, távoli frissítésére, valamint a frissítések csoportosításának és kezelésének testreszabására. 

•  Információk a számítógépflottáról, egyetlen helyen: Az informatikai vezetők most először egyetlen helyen tekinthetik át a teljes Dell-számítógépflotta állapot-, alkalmazási, valamint biztonsági mutatóit. Az eredmények alapján idővel teljesítménytrendek is kirajzolódnak, és szükség esetén azonnal, távolról intézkedhet az informatikai csapat. Ehhez a Dell Technologies mesterségesintelligencia-alapú támogatása az adatok alapján személyre szabott javaslatot tesz. 

•  Testreszabott, távoli munkafolyamatok: Az informatikai vezetők egy testreszabott szabályrendszer segítségével nagy számú távoli szervizelési munkafolyamatot határozhatnak meg és koordinálhatnak, és azt is előre megszabhatják, hogy ki kap automatikusan frissítéseket, és hogyan történjen azok telepítése.  

•  A ProSupport Suite for PCs funkciói elérhetősége: A partnerek az összes funkcióját használhatják a ProSupport Suite for PCs részét képező, mesterséges intelligencián alapuló támogatásoknak, eszközöknek és portáloknak. A partnerek áttekinthetik és felügyelhetik több szervezet támogatását is a TechDirect részét képező SupportAssist használatával, és igénybe vehetik a Dell Technologies szakértelmét az ügyfelek problémáinak orvoslása érdekében, akár esetenként, akár flottaszinten.

 

 

 

„Az informatikai részlegek szerepe most még fontosabb, mint valaha. Bár a cél változatlan: a hatékony munkavégzés biztosítása és a rendszer folyamatos működésének fenntartása, az ehhez szükséges háttérműveletek sokkal összetettebbé váltak, különösen a peremhálózatok egyre növekvő adatmennyiségének és lehetőségeinek következtében. Informatikai szolgáltatásaink tervezésekor egy mesterséges intelligenciára épülő, adaptív, folyamatos rendelkezésre állást biztosító megközelítést alkalmaztunk, amely figyelembe veszi napjaink realitását és ügyfeleink jövőbeli igényeit. Az új funkciók elsődleges célja, hogy segítsenek az informatikai vezetőknek előre gondolkodni és lépéselőnyben maradni, az alkalmazotti csapatoknak pedig folytatni a zavartalan együttműködést” – mondta Doug Schmitt, a Dell Technologies szolgáltatásokért felelős elnöke.

 

Új, intelligens biztonsági megoldások

A gyors átállás a távoli munkavégzésre, a felhőalapú alkalmazások megnövekedett mértékű használata és az alkalmazottak hatékonyságának növelése érdekében tett intézkedések miatt új fenyegetési útvonalak képződtek a végpontokon. A vállalatok helyszíntől, iparágtól és mérettől függetlenül célponttá válhatnak, mivel a fenyegetések egyre kifinomultabbak, és esetenként nehezen észlelhetők. Friss adatok szerint a vállalatok 44 százalékát érte legalább egy hardver- vagy BIOS-szintű támadás az elmúlt 12 hónapban. A hatékony végpontbiztonsági stratégia nélkülözhetetlen feltétele, hogy a teljes támadási felületet figyelembe vegye, beleértve a beszállítói lánc hardvereit és firmware-jeit is.

 

A Dell megbízható eszközökből álló biztonsági portfóliója (Dell Trusted Devices) a teljes beszállítói láncra és eszközéletciklusra kiterjedően biztosítja a Dell üzleti számítógépek védelmét. Ez az átfogó csomag, amely az operációs rendszer felett és alatt működő biztonsági megoldásokból áll, intelligens módszerekkel segít a vállalatoknak megelőzni, észlelni és kezelni a fenyegetéseket, jobb átlagos észlelési idővel (MTTD) és átlagos problémamegoldási idővel (MTTR). 

 

A Dell Technologies tovább erősíti vezető pozícióját, többek között az alábbi új biztonsági funkciókkal:

•  Az Intel Management Engine- (ME-) Verification ellenőrzi a kulcsfontosságú rendszerszintű firmware-t, és észleli az esetleges illetéktelen hozzáféréseket. Az Intel ME Verification első kiadása a rendszerbiztonság szempontjából kulcsfontosságú rendszerindítási folyamatokat vizsgál, és további, az operációs rendszer szintje alatti biztonsági rétegeket nyújt.

•  A Dell Trusted Device Security Information and Event Management (SIEM-) Integration teljes mértékben átláthatóvá teszi az operációs rendszer szintje alatti kritikus biztonsági eseményeket az ügyfelek számára, adott SIEM-irányítópultokon keresztül. Lehetővé teszi a szervezet biztonsági állapotának átfogó elemzését, és a meglévő biztonsági befektetések jobb kihasználására is lehetőséget biztosít. 

 

Elérhetőség 

•  A ProSupport Suite for PCs új funkciói október 19-től lesznek világszerte elérhetők az új és meglévő ügyfelek számára az értékesítési partnereken keresztül.

•  Az Intel ME Verification és a Dell Trusted Device SIEM Integration már elérhető Észak-Amerikában, Európában és az ázsiai és csendes-óceáni térségben.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01