A Verizon Business és a CareAR stratégiai partnerséget kötött
A Verizon Business és a CareAR, A Xerox Company stratégiai partnerséget jelentett be annak érdekében, hogy átalakítsa a CareAR által a terepen dolgozó szakemberek és ügyfelek számára nyújtott szolgáltatást és ügyfélélményt. A Verizon 4G, 5G hálózatait és közel valós idejű számítási technológiát a CareAR kiterjesztett valóság (AR) és mesterséges intelligencia (AI) alapú platformjával ötvözve a technikusok távolról és proaktív módon gyorsabban, okosabban és biztonságosabban oldhatják meg a szolgáltatási problémákat, ami teljesebb felhasználói élményhez vezet.
A versenyképesség megőrzése és a munkaerőpiaci vonzerő fejlesztése érdekében a vállalkozásoknak olyan szilárd programmal kell rendelkezniük digitális átalakulás terén, amely a legújabb technológiát és megoldásokat használja ki a folyamatosan fejlődő globális munkaerő igényeinek kielégítésére. A Verizon és a CareAR együttműködése elősegíti ezt a munkaerőpiaci átmenetet, mivel mind a hálózati technológiát, mind az AI/AR-t kihasználva lehetővé teszi a digitálisan őshonos alkalmazottak következő generációjának gyors oktatását és felfejlesztését, helytől függetlenül, csökkentve a feszültséget a munkaerő eddig soha nem látott fejlődésének időszakában. A CareAR segítségével a Verizon valós idejű támogatást és szakértő által vezérelt hibaelhárítási megoldásokat nyújt termék- és szolgáltatás¬portfóliójában, új szintet jelentő önkiszolgáló képességeket és személyre szabott „használati útmutatót” teremtve az ügyfelek és a helyszíni technikusok számára.
„Drámai változást tapasztaltunk a globális munkaerőpiacon. Küldetésünk, hogy segítsük ügyfeleinket az eligazodásban, miközben meghatározzuk az innováció és a növekedés stratégiai útjait” – mondta Sampath Sowmyanarayan, a Verizon Business üzleti forgalomért felelős igazgatója. „Az 5G és az ’edge computing’ révén segíthetjük a CareAR-t, hogy fejlett AR- és AI-képességeket biztosítson a szabványos mobil-, intelligens üveg- és dróneszközökön, hogy növelje a hatékonyságot és az ügyfélélményt.”
„A CareAR arra összpontosít, hogy a szakértelmet azonnal és összefüggéseivel együtt hozzáférhetővé tegye. A felhasználóknak lehetőségük nyílik arra, hogy igény szerint vizuálisan hozzáférjenek a szakértőkhöz és az általuk preferált eszközre eljuttatott oktató tartalmakhoz” – mondta Sam Waicberg, a CareAR elnöke. „A Verizonnal közös vállalkozásunk lehetővé teszi számunkra, hogy ezeket a képességeket még tovább fokozzuk, ami jobb eredményeket eredményez az ügyfelek számára, és segít megoldani olyan jelentős kihívásokat, mint például a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése és a tehetséggondozás terén mutatkozó hiányosságok áthidalása.”
2020-ban a Verizon Business bejelentette egy alapvető, videóchat alkalmazáson keresztül működő, virtuális asszisztens bevezetését, amely sikeresen segítette a szervezetet a COVID-19 által inspirált biztonsági és távolságtartási követelmények teljesítésében az ügyféltámogatás terén. A CareAR-ral való partnerség lehetővé teszi a Verizon számára, hogy közelebb hozza a jövőt az ügyfelek, alkalmazottak és helyszíni technikusok számára nyújtott távoli támogatás területén, a fejlett AR és AI-alapú képességek integrálására összpontosítva, amelyek proaktív önmegoldó felhasználói élményt tesznek lehetővé.
Kapcsolódó cikkek
- Messze nincsenek kihasználva az 5G lehetőségei
- Az ABB új távtámogató technológiákkal terjeszti ki a valóságot
- Mesterséges intelligenciát használó eszköz készül a melanóma korai felismerésére
- Újabb áttörés az 5G ipari felhasználásában
- Csak a filmekben ébrednek öntudatra a robotok
- Ericsson: az autó lesz a legfejlettebb okoseszköz a jövőben
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Krónikus sebek ellátása mesterséges intelligenciával
- Az 5G csökkentheti a vidék lemaradását
- Debrecenben bővíti 5G hálózatát a Vodafone
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.