A Zen.com újraírná az e-kereskedelem szabályait
A Zen.com-nak köszönhetően az európai kis- és középvállalkozások mostantól olyan feltételekkel fogadhatnak fizetéseket, amelyek eddig csak a legnagyobb szereplők számára voltak elérhetők.
Az online kereskedelmi tevékenységet folytató vállalkozások számára áttörést hozhatnak a Zen.com új előfizetési felételei, amelyek a piacon a legalacsonyabb fix jutalékokat kínálják a Visa, a Mastercard, az Apple Pay, a Google Pay és a Blik fizetési megoldások használatával történő fizetések esetében*. Az új előfizetési modell részeként a ZEN alkalmazásból fizetett tranzakciók fogadása (például a QR-kóddal vagy telefonszámon keresztül történő expressz fizetések) is jutalékmentes a kereskedők számára.
Az európai fintech, amely kiegyensúlyozottabbá tenné a piacot
Az e-kereskedelmi vállalkozások nap mint nap azon dolgoznak, hogy megkönnyítsék ügyfeleik számára a vásárlást és elérhetővé tegyék kedvenc fizetési megoldásaikat, ugyanakkor minden egyes tranzakció után járulékot fizetnek a szolgáltatónak a tranzakció lebonyolításáért. Eddig a kisvállalkozások érdekérvényesítő képessége nem volt elég erős, hogy jobb feltételeket tudjanak kiharcolni, miközben egyre jobban felértékelődik azon eszközök szerepe, amelyek segítenek a likviditásukat fenntarthatóvá és gazdálkodásukat kiszámíthatóvá tenni.
„A közepes vagy nagyobb webáruházak tulajdonosai számára éves szinten jelentős összegű kiadást jelentenek a jutalékok. Természetesen egyetlen kereskedő sem engedheti meg magának, hogy az ügyfelek kényelmi szempontjait figyelmen kívül hagyja és megszűntesse a digitális fizetési lehetőségeket, ezért úgy döntöttük, hogy mi leszünk azok, akik a kereskedők igényeinek megfelelően minimálisra csökkentjük költségeiket” – mondta Michał Bogusławski, a Zen.com kereskedelmi igazgatója.
A Zen.com európa 31 piacán működő digitális fizetési szolgáltató előfizetési feltételei számos kis- és közepes vállalkozás számára teszi egyenlőbbé a versenyfeltételeket, ezzel lehetőséget kínálva a gyorsabb növekedésre.
„Célunk az e-kereskedelem szereplőinek támogatása. Szeretnénk levenni a gondjaikat a vállukról, hogy a rendkívüli versenyhelyzetben a legfontosabbra, azaz egyéni üzletmenetükre összpontosíthassanak. Ezért újabb és újabb fizetési módokat vezetünk be, kedvező valutaátváltási feltételek biztosítunk, valamint olyan egyedi szolgáltatásokat kínálunk a piacon, mint a visszaterhelések költségeinek fedezése. A mostani lépésünk fő célja, hogy egyenlőbb esélyeket teremtsünk a kis- és közepes vállalatok számára a fizetésekkel járó költségek kiegyensúlyozottabbá tételével” – teszi hozzá Michał Bogusławski.
A Zen.com új előfizetési feltételi nem átmeneti akciók, hanem a fintech-kel kötött szerződés teljes időtartamára érvényesek, valamint a Zen.com ígérete szerint azok változatlanok is maradnak.
_________________
* Visa Mastercard (0,45% + 0,04 EUR), Apple Pay, Google Pay (szintén 0,45% + 0,04 EUR) és Blik (0,18%+0,04 EUR)
Kapcsolódó cikkek
- Hazai kisvállalkozóknak biztosít európai piacot a MediaMarkt
- Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
- Egyre gyorsabban terjed az elektronikus tárcák használata
- Továbbra is lendületben az online piac
- Berobbant az e-kereskedelem, de hogyan lesz hűséges ügyfél a karantén-vásárlóból?
- Munkaerőhiány fogja vissza az e-kereskedelmet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.