Az LG három hónapig ingyenes hozzáférést ad okostévéin az Apple TV+ tartalmakhoz
November 15-től kezdve az LG okostévé tulajdonosok három hónapig ingyenesen vehetik igénybe az Apple TV+ szolgáltatást.* A világszerte több mint 80 országban elérhető promóció a 2016 vagy azután vásárolt 4K és 8K LG Smart TV modellekre vonatkozik, és azok a felhasználók vehetik igénybe, akik 2022. február 13-ig regisztrálnak az akcióra.** Az ajánlat az LG Content Store-ból vagy a televízió főmenüjében az Apple TV+ reklámbannerre kattintva egyszerűen elérhető.
Az LG okostévéin elérhető Apple TV+ az első kizárólag sajátgyártású mozgóképeket kínáló szolgáltatás. Olyan díjnyertes és inspiráló eredeti videós tartalmakat kínál, mint például a világszerte sikeres Ted Lasso vígjátéksorozat, a The Morning Show, valamint az Alapítvány című, epikus világot megidéző sorozat, ami Isaac Asimov ikonikus regénysorozatának első filmes adaptációja. A platformra hamarosan új tartalmak is érkeznek, többek közt a Tom Hanks főszereplésével készült Finch, amely az Apple TV+ Greyhound globális sikersorozatának folytatása.
Az LG okostévéi az Apple TV+ tartalmakat a legjobb kép- és hangtechnológiával teszik teljessé. Mivel a készülékek támogatják a Dolby Vision IQ és a Dolby Atmos hangzást, az eredetileg a Dolby csúcstechnológiáihoz maszterelt Apple TV+ filmek és sorozatok a legmélyebb vizuális és hangélmény mellett streamelhetők.
A 2018-tól gyártott modelleken elérhető LG Magic Remote még kényelmesebbé teszi a keresést és a tartalom kiválasztását az Apple TV+ platformon. Ennek segítségével a tulajdonosok a távvezérlőt használva navigálhatnak, kattinthatnak, görgethetnek vagy a beépített mikrofon használatával egyszerűen, hangutasítással fedezhetik fel az Apple világszerte népszerű streaming szolgáltatását.***
______________
* A promóció azokra az országokra vonatkozik, ahol az Apple TV+ elérhető.
** Az ajánlat a 2016 és 2021 közötti 8K és 4K LG modellek esetén érhető el. Az ajánlat csak 2021. november 15. és 2022. február 20. között érvényes (tehát a február 13-ig regisztrálók február 20-ig használhatják a szolgáltatást). Egy tévéhez, valamint Apple fiókhoz csak egy ajánlat vehető igénybe. A promóció csak új előfizetők számára érvényes. Lemondásig az előfizetés automatikusan megújul a régióban érvényes havidíj szerint. A promóció fizetési móddal rendelkező Apple ID-t igényel. A felhasználásra a feltételek és az Apple adatvédelmi irányelvei érvényesek. Az ajánlat nem kombinálható az Apple One, illetve az Apple TV+ más ingyenes próbaverzióival vagy ajánlataival. A feltételek változhatnak, és bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatók vagy törölhetők. Az Apple TV+ az Apple Inc. bejegyzett védjegye. Az Apple nem támogatója ennek a promóciónak. Minden jog fenntartva.
*** A hangvezérlés elérhető Ausztráliában, Kanadában, Franciaországban, Németországban, Indiában, Olaszországban, Új-Zélandon, a Fülöp-szigeteken, Spanyolországban, az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban és Vietnámban.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG webOS 6.0 a tévénézők eddigi legjobb felhasználói élményét nyújtja
- Gamingben is újat hoz az LG 2020-as OLED CX tévéje
- Okostévéken is használhatjuk a KRÉTA és a Google Tanterem rendszereket
- Számos 2019-es és 2018-as modellén bővíti kínálatát az LG
- Az LG csúcskategóriás 2019-es televíziói a mesterséges intelligencia új korszakát képviselik
- Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
- Egyre több on-demand tartalmat fogyasztanak a hazai felhasználók
- Az LG ThinQ televíziók tulajdonosai egyre több országban élvezhetik a Google Assistant szolgáltatást
- Új, interaktív, érintőkijelzős LG televízió
- Focivébé: 4K minőségű közvetítés, akár 60 fokos szögből
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.