Microsoft Envision Hungary: hibrid munkavégzés a gyakorlatban
A hazai gazdaság túlnyomó része gyakorlatilag túl van a digitális átalakuláson, amit a járványhelyzet, majd a nyomában elterjedő hibrid munkavégzés gyorsított fel. De vajon hogyan képesek a munkavállalók, a feletteseik, a teljes vállalati kultúra megbirkózni a változásokkal? Hogyan egyeztethető össze munka és magánélet az otthoni munkavégzés körülményei között? Milyen elvárásokat fogalmazhatnak meg a vezetők hibrid környezetben, milyen feltételeket kell a vállalatnak mindehhez biztosítani? Miként garantálható a hibrid munkakörnyezet biztonsága? Hogyan befolyásolja a munkaerőpiacot a hibrid munkavégzés iránti növekvő igény? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket járnak körül a 2021. november 25-én online formában megrendezendő Microsoft Envision Hungary résztvevői, ismert vállaltvezetők és iparági szakértők.
A Microsoft Envision Hungary konferencia előadói között ismét jelen lesznek a magyar gazdaság legjelentősebb vállalatainak képviselői. A sorrendben tizedik Envision Hungary fórumra idén november 25-én kerül sor, ez alkalommal is digitális formában. A rendezvény fókuszában ismét egy „forró” téma lesz: a hibrid munka világa.
A járványhelyzet miatti lezárások gyökeresen alakították át a munkavégzés módját, illetve az emberek viszonyát a munkahelyeikhez. A vállalatok eleinte a technikai feltételek biztosításával, a munkatársaik betanításával voltak elfoglalva. Nemsokkal később már arra kellett koncentrálniuk, hogyan tartsák a lelket a kollégáikban, hogyan tartsák fenn a csapatmunkát és a munkafolyamatokat a távmunka körülményei között.
A korlátozások feloldása a problémák egy részére választ adott, illetve a technológia használatának fogásai is elmélyültek, ám a munka hibridizációja továbbra is kérdéseket vet fel. Részben technikai oldalról, de még inkább a kultúraváltás oldaláról.
A Microsoft Envision Hungary résztvevői a konferencián közösen keresik a válaszokat a hibrid munka kihívásaira, osztják meg a tapasztalataikat a kultúraváltásról, illetve beszámolnak arról is, hogy milyen technológiákat vesznek igénybe az új helyzethez való alkalmazkodásuk során.
Ismét izgalmas, aktuális és nagyon is gyakorlati kérdések kerülnek terítékre az iparági szakértők és vállalatvezetők egyik legnépszerűbb konferenciáján, a Microsoft Envision Forumon. Híven a rendezvény hagyományaihoz, az előadó vállalatvezetők és szakértők az életből vett példákon keresztül mutatják be, mit jelent a hibrid munkavégzés, milyen új értékeket hoz be egy szervezet életébe, hogyan befolyásolja annak jövőjét hosszútávon. Meglátásaik másokat is segíthetnek eltájékozódni a mai, gyorsan változó üzleti környezetben.
Az eseményre ezen a linken lehet regisztrálni!
Kapcsolódó cikkek
- Magyar nyelvű szekció az idei Ignite programjában
- A hibrid munkakörnyezet több érzékenységet és rugalmasságot kíván meg a vezetőktől
- A Microsoft megtartotta éves partnerkonferenciáját
- Civil Tech Hub: Távmunka hatékonyan? Nem lehetetlen!
- A virtuális tárgyalóban is fontos a személyesség
- Nonprofit szervezeteket is támogat a Microsoft a hatékony távmunkában
- Jog és digitalizáció: az online ügyletek kockázatai
- Ignite 2018 bejelentések
- Rengeteg új bejelentés hangzott el a Microsoft vasárnapi konferenciáján
- Azure-ra optimalizált Apache Spark, új mesterséges intelligencia megoldások, IoT és gépi tanulás a fejlesztők szolgálatában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.