Kevés a pénz?
A cégek élettartama (amíg rendelkeznek megfelelő anyagi forrással) szintén csökkent. Egy átlag európai cég 18,5 hónapig működik, ami 2000. tavaszán még 20 hónap volt.
A felmérésből kiderül, hogy a B2C vállalkozások várható élettartama a legrövidebb, 16 hónap, míg a B2B (business-to-business) vállalkozások átlagosan 21 hónapig működnek.
Amikor múlt év szeptemberében a PricewaterhouseCoopers elkészítette az első Internet150 felmérését, a német internetes cégek sikere volt a legnagyobb meglepetés.
Az akkori adatok szerint a legnagyobb európai internetes cégek több, mint egyharmada német volt, a második helyen az angolok álltak.
Három hónap alatt a helyzet megváltozott.
Azóta még két angol cég került be a Top150-be, így 37-re emelkedett a számuk, bár a piaci részesedésük csak 16% a vizsgált cégeket tekintve.
Akkor 56 német cég került be a listába, most 45-re csökkent a számuk, a piaci részesedésük pedig 35%-ra esett vissza 45%-ról.
Bár a francia cégek száma 22-ről csak 3-mal nőtt, a részesedésük 7%-ról 19%-ra emelkedett.
Kapcsolódó cikkek
- eBay: 50%-kal nagyobb profit egyre kevesebb aukció mellett
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Állítólag 5 millió e-mail tűnt el a Fehér Ház hivatalos levelezéséből
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia