Digitális lízinggel újít a Péntech
A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfolióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan és gördülékenyen, mindössze néhány kattintással igényelhető konstrukció.
- A piacon egyedülálló digitális lízing gyors, rugalmas és költséghatékony megoldást kínál a kkv-k számára
- A digitális lízingkalkulátor segítségével percek alatt kiszámolható a hozzávetőleges költség
A kkv-k életében sokszor előfordul, hogy a növekedés érdekében, vagy akár a vállalkozás üzleti tevékenységének támogatásához drága eszközökre van szükség. Fontos azonban mérlegelni, hogy valóban érdemes-e egyszerre nagyobb összeget költeni, főleg abban az esetben, ha nem tudjuk előre, hogy mennyi ideig fogjuk használni az adott tárgyat.
Ha nem áll rendelkezésre elegendő keret a kívánt eszközhöz, többnyire a hitel az első lehetőség, ami az eszünkbe jut, pedig nem feltétlen ez a legkézenfekvőbb megoldás. A lízing a kis és közepes méretű vállalkozások finanszírozásának egyik legkönnyebben hozzáférhető módja, mindemellett számos előnnyel rendelkezik.
Az egyik leggyakrabban használt lízing megoldás a gépjárművek finanszírozása, legyen szó egy kifejezetten szállításhoz szükséges haszongépjárműről (pl. busz, teherautó), de akár a cég teljes flottája is biztosítható lízingmegállapodás keretében. A másik legnépszerűbb szolgáltatás a mezőgazdasági, építőipari vagy faipari gépek és ipari berendezések lízingelése, de egyéb informatikai eszközök (pl. IT-szoftverek és -hardverek, telekommunikációs eszközök, fénymásolók, nyomtatók) esetében is érdemes fontolóra venni a lehetőséget. Sokan nem tudják, de akár irodai bútorok, kondigépek, orvosi eszközök vagy ingatlanok is lehetnek a lízing tárgyai.
Az alig pár hetes indulás óta már több mint 50 vállalkozás igényelte a digitális lízing szolgáltatást a Péntech honlapján keresztül, hozzávetőlegesen 1 milliárd Ft értékben. Az elérhető lízing termékek közül egyelőre a Széchenyi Lízing GO! iránt érdeklődnek a legtöbben, de a többi opcióra is érkezett megkeresés, ami egyértelműen jelzi az online térben történő ügyintézés népszerűségét.
Melyek a lízing előnyei?
A lízing gyors, rugalmas és költséghatékony megoldást jelenthet sok vállalkozás számára, hiszen az igénylő fél sajátjaként használhatja akár a leginnovatívabb eszközt is, ami komoly versenyelőnyt jelenthet a konkurenciával szemben. A kedvező fix havidíj mellett a lízingtárgy ráadásul folyamatosan bevételt termel a vállalkozás számára, így gyakorlatilag pár hónapon belül visszahozza a havonta kiadott összeget. A stabil tervezhetőségen túl pedig operatív lízing esetén lehetőség van a károkkal és a biztosítással kapcsolatos kockázatokat is a lízingbeadóra bízni.
A Péntech digitális lízing igénylését a PEAC Finance pénzügyi partnerén keresztül nyújtja, akik több mint 40 éves tapasztalattal rendelkeznek a vállalati lízing területén.
Kapcsolódó cikkek
- A Péntech és az MKB Bank közös megoldása online hitelelőszűréssel segíti a kkv-kat
- Hogyan érintette az elmúlt másfél év a kkv-kat, és mire számítanak a cégvezetők az újraindítás után?
- Enyhe visszaesés után dinamikus növekedés várható a magyar faktoring piacon
- A digitális finanszírozási termékek jelentik a jövőt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.