2021 harmadik negyedévében az OPPO Európában 45 százalékos éves növekedést ért el

forrás: Prím Online, 2021. december 8. 12:29

A Canalys* piackutató adatai szerint 2021 harmadik negyedévében az OPPO növekedés tekintetében minden versenytársat maga mögé utasított a közép- és kelet-európai régióban, az olyan fontos piacokon is mint például Románia (+130% év/év), Törökország +60% (év/év), vagy Lengyelország (+44%/év). Az összességében 45 százalékos éves növekedés rávilágít az OPPO  egyre nagyobb népszerűségére a régióban, illetve hozzájárult ahhoz, hogy a márka megszilárdítsa pozícióját Európa negyedik legnagyobb okostelefon-gyártójaként.

Az OPPO jelenleg a közép-kelet-európai régió tizenegy országában működik**, ahol több mint 400 millió lakost szolgál ki. Az utolsó pénzügyi negyedévben az OPPO jelentős mérföldköveket ért el több kulcsfontosságú piacon: Lengyelországban, Törökországban és Ukrajnában először került a három vezető okostelefon-gyártó közé. Magyarországon és Szlovákiában, ahol a vállalat csak nyáron kezdte meg működését, az eladások 232, illetve 224 százalékkal nőttek, és az OPPO már most is a négy vezető márka közé tartozik. Kazahsztánban az OPPO Reno sorozatának legújabb modelljei (Reno5 és Reno6) 31 százalékos piaci részesedést értek el árszegmensükben. Az olyan megalapozottabb piacokon, mint Oroszország, az OPPO online értékesítései 600 százalékkal nőttek 2021 eleje óta; Romániában a Reno6 sorozat eladásai 400 százalékkal nőttek, amivel a helyi piacon rekordnak számító sebességgel 14 százalékos piaci részesedést ért el az első évben.

 

Az OPPO piaci felmérése szerint Közép- és Kelet-Európában a fogyasztók azokat a technológia vállalatokat értékelik leginkább, amelyek elsősorban a megbízhatóságot, az innovációt és az egyszerű használhatóságot helyezik középpontba termékeik fejlesztése során. Ennek megfelelően az OPPO jelentős beruházásokat hajtott végre a régióban, azzal a céllal, hogy ezen három területen a helyi fogyasztók számára páratlan élményt tudjon nyújtani.

 

 

A beruházások közé tartozik az első európai tesztelési központ létrehozása Romániában, amely biztosítja az OPPO eszközök megbízhatóságát és tartósságát; egy új csúcstechnológiás gyártóegység létrehozása Törökországban, ahol az OPPO legújabb okostelefon innovációit hívja életre; valamint a helyi munkaerő toborzása a helyi igények jobb megértése érdekében.

 

„Az OPPO egy olyan fiatal márka, amelynek meghatározó eleme az élvonalbeli csúcstechnológia létrehozása. Miközben folyamatosan növekszünk és terjeszkedünk Közép- és Kelet-Európában, arra törekszünk, hogy eszközeinket egyszerűvé és könnyen használhatóvá tegyük, miközben a fogyasztóknak teljes ellenőrzést biztosítunk kreativitásuk, magánéletük és általános jólétük felett. Úgy tűnik az emberek a régióban valódi értéket látnak ebben a megközelítésben, ez tükröződik az OPPO helyi piacokon elért sikereiben” – mondta Johnny Zhang, az OPPO közép-kelet-európai elnöke.

 

A közelmúltban elért sikereire építve az OPPO az éves INNO Day eseményén mutatja be legújabb technológiai és hardver innovációit, amelyre idén 2021. december 14-én és 15-én kerül sor. Az élő esemény a média és a fogyasztók számára egyaránt nyilvános. Ha többet szeretne megtudni az OPPO INNO DAY 2021-ről, látogasson el ide.

 

________________ 

* Canalys Q3 2021 smartphone vendor report. Please note: OPPO and OnePlus are reported separately in this report.

** Countries include: Czech Republic, Hungary, Kazakhstan, Moldova, Poland, Romania, Russia, Slovakia, Turkey, Ukraine, and Uzbekistan.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01