Elindult a marketing.hu

forrás: Prím Online, 2021. december 10. 09:41

Hiánypótló szakmai hír és magazinportált indított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) azzal a céllal, hogy páratlan megnyilvánulási lehetőséget biztosítson vállalati tagjai, valamint partnerei számára, miközben a megosztott szakmai tartalmak segítségével inspirációt, illetve konkrét információkat nyújtson a szélesebb marketing és üzleti közönségnek. Az újonnan indult szakmai portálon már most is számos exkluzív audiovizuális, illetve szöveges szakmai tartalom található.

Az MMSZ, mint Magyarország meghatározó szakmai közössége, elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének formálásában és hirdetésében – mondja Hinora Ferenc, a szervezet elnöke. A szövetség küldetése a szakmai, gazdasági, társadalmi és környezeti értékteremtés, amelyben fontos szerep jut a marketing.hu szakmai és magazinportálnak, amely nem csupán a szövetség új weboldalát takarja, hanem egy olyan hiánypótló és előremutató platform, amely a közvetlen szakmai értékteremtésen túl a gazdasági, környezeti, illetve társadalmi értékteremtést is szolgálja a közreadott tartalmak segítségével. A marketing egyik legnagyobb kihívása ma az, hogy a szakmát művelőkön túl a gazdasági döntéshozók is mélyen megértsék a marketing lényegét – hiszen minél inkább megértik azt, annál inkább kiteljesednek és komplett, társadalmi és környezeti szempontból is értékteremtő tevékenységet tudnak végezni a vállalkozások, szervezetek. Az új szakmai portál e cél mentén együttműködésre törekszik más iparágak szövetségeivel is, illetve a szakmai médiumokkal egyaránt - teszi hozzá a szövetség elnöke.

 

Az újonnan indult portálon már most is számos exkluzív szakmai tartalmat találunk. A portál marketing.hu podcast rovatában például a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs vezető rangsorának első öt szereplője, így Szabó Béla (Telekom), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Horváth Magyary Voljc Nóra (K&H), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Juhász Péter Tibor (Vodafone) beszélnek szakmáról, karrierjük csúcspontjairól és huppanóiról, magánéletükről, a múlt tapasztalatairól és persze a jövőt befolyásoló trendekről is. A portálon mindezen túl videóinterjúk is láthatóak, amelyekben gazdasági döntéshozók nyilatkoznak a tevékenységük meghatározó témáiról, valamint arról, hogy a marketing és kommunikáció hogyan járul hozzá üzleti sikereikhez. A most közzétett videóinterjúkban Noszek Péter, a Nestlé ügyvezetője, Fazekas Bálint, az EURONICS kereskedelmi ügyvezetője, valamint Sárospataki Albert, a Billingo ügyvezetőjének gondolatait ismerhetjük meg.  

 

Az új szakmai portált egyedi szerkesztőségi modell mentén indította útjára az MMSZ, hiszen elsősorban a szövetség tagjai és partnerei által biztosított témák jelennek meg az oldalon, amelyek ugyanakkor túlmutatva a szűkebben vett marketing és kommunikációs híreken és kihívásokon üzleti, gazdasági, társadalmi, illetve környezetei témákra is reflektálnak. A széleskörű, izgalmas és minőségi tartalmak garanciát jelentenek arra, hogy a portál látogatottsága dinamikusan növekedjen és a jövőben meghatározó szakmai platform funkcionáljon – nyilatkozta Hinora Ferenc, a marketing.hu oldalt üzemeltető MMSZ elnöke.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program

A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz. 

2024. november 17. 15:29

Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia

Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől. 

2024. november 17. 13:44

A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.

2024. november 17. 11:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06