A Samsung a negyedik helyen szerepel a WBA 2021 Digitális Befogadás listáján
A Samsung 2021-ben 150 vállalat közül a negyedik a World Benchmarking Alliance (WBA) Digitális Befogadás (Digital Inclusion)* listáján. A Samsung következetes és változatos, a digitális felelősségvállalásra irányuló törekvései 2020-ban a tizedik pozíciót érdemelték ki, idén pedig a negyedik helyre lépett a vállalat.
A WBA több mint 200 nemzetközi, regionális és helyi szervezetből álló szövetséget képvisel azzal a céllal, hogy előmozdítsa a magánszektor hozzájárulását az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljainak eléréséhez. A WBA hét kulcskategóriára, köztük az emberi jogokra, a környezetvédelemre és a digitális befogadásra összpontosítva vizsgálja a vállalatokat. A WBA tavaly állította össze először a Digitális Befogadás listáját, amely olyan szempontok mentén értékeli a vállalatokat, mint a technológiákhoz való hozzáférés és a digitális készségek fejlesztése, a biztonságos és megbízható felhasználás támogatása, valamint a nyílt és etikus hozzáállás az innovációban.
A Samsung a digitális felelősségvállalás területén végzett fejlesztéseiért, ezen belül a mesterséges intelligencia (MI) etikai alapelveinek kialakításáért kapott elismerést. A társadalmi és etikai felelősségvállalás fontosságának felismerése a technológiai fejlesztésekben ösztönözte a vállalatot, hogy megalkossa a mesterséges intelligencia etikai alapelveit.
A Samsung a termékei tervezésekor törekszik az akadálymentesítésre, ezért olyan fejlesztéseket végez, amelyek minden felhasználó számára megkönnyítik a használatot. A WBA elismerte a Samsung SeeColors alkalmazását, amely egyedi színbeállításokkal segíti a színtévesztő felhasználókat.
A Samsung startupok támogatására létrehozott, Koreában működő C-lab Outside programját a társadalomra gyakorolt hatása kapcsán emelték ki, továbbá elismerték a vállalat digitális oktatás fejlesztése iránti elköteleződését is. Az „Együtt a holnapért! Együtt az emberekért” kezdeményezéssel a Samsung olyan társadalmilag fontos tevékenységet folytat, amely a fiatalok oktatására és a fenntartható fejlődésére összpontosít. A Samsung Magyarországon is működő társadalmi felelősségvállalási programját, a Megoldások a holnapért kihívást azért hozta létre, hogy teret adjon a 12-18 éves korosztálynak és megmutassa, hogyan gondolkodnak a technológiai fejlődésről, a tudatosságról vagy a közösségi alkotásról.
A Samsung célja, hogy olyan termékeket és technológiákat kínáljon a felhasználóknak, amelyek segíthetnek könnyebbé tenni életüket, valamint elkötelezett a digitális felelősségvállalás előmozdítása mellett. A jövőben a vállalat tovább kutatja az olyan lehetőségeket, amelyek megkönnyíthetik az embereknek a hasznos digitális technológiák széles skálájának elérését és használatát.
___________________
* https://www.worldbenchmarkingalliance.org/digital-inclusion-benchmark/
Kapcsolódó cikkek
- Ötödik a Samsung a Best Global Brands listáján
- A Samsung bejelentette fenntarthatósági törekvéseit
- A Samsung a legjobb öt között szerepel az Interbrand 2020-as rangsorában
- Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung
- A Samsung a hatodik helyen áll az Interbrand 2019-es rangsorában
- Magyar közösségi kezdeményezéseket segítenek a Samsung önkéntesei
- 30 éve Magyarországon a Samsung
- Színes fényjátékba borul a Párisi Udvar
- Világszinten elismert, mesterséges intelligenciával foglalkozó tudósokat igazolt a Samsung Research
- Észak-Magyarországon terjeszkedik a Samsung
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.