A Samsung a negyedik helyen szerepel a WBA 2021 Digitális Befogadás listáján
A Samsung 2021-ben 150 vállalat közül a negyedik a World Benchmarking Alliance (WBA) Digitális Befogadás (Digital Inclusion)* listáján. A Samsung következetes és változatos, a digitális felelősségvállalásra irányuló törekvései 2020-ban a tizedik pozíciót érdemelték ki, idén pedig a negyedik helyre lépett a vállalat.
A WBA több mint 200 nemzetközi, regionális és helyi szervezetből álló szövetséget képvisel azzal a céllal, hogy előmozdítsa a magánszektor hozzájárulását az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljainak eléréséhez. A WBA hét kulcskategóriára, köztük az emberi jogokra, a környezetvédelemre és a digitális befogadásra összpontosítva vizsgálja a vállalatokat. A WBA tavaly állította össze először a Digitális Befogadás listáját, amely olyan szempontok mentén értékeli a vállalatokat, mint a technológiákhoz való hozzáférés és a digitális készségek fejlesztése, a biztonságos és megbízható felhasználás támogatása, valamint a nyílt és etikus hozzáállás az innovációban.
A Samsung a digitális felelősségvállalás területén végzett fejlesztéseiért, ezen belül a mesterséges intelligencia (MI) etikai alapelveinek kialakításáért kapott elismerést. A társadalmi és etikai felelősségvállalás fontosságának felismerése a technológiai fejlesztésekben ösztönözte a vállalatot, hogy megalkossa a mesterséges intelligencia etikai alapelveit.
A Samsung a termékei tervezésekor törekszik az akadálymentesítésre, ezért olyan fejlesztéseket végez, amelyek minden felhasználó számára megkönnyítik a használatot. A WBA elismerte a Samsung SeeColors alkalmazását, amely egyedi színbeállításokkal segíti a színtévesztő felhasználókat.
A Samsung startupok támogatására létrehozott, Koreában működő C-lab Outside programját a társadalomra gyakorolt hatása kapcsán emelték ki, továbbá elismerték a vállalat digitális oktatás fejlesztése iránti elköteleződését is. Az „Együtt a holnapért! Együtt az emberekért” kezdeményezéssel a Samsung olyan társadalmilag fontos tevékenységet folytat, amely a fiatalok oktatására és a fenntartható fejlődésére összpontosít. A Samsung Magyarországon is működő társadalmi felelősségvállalási programját, a Megoldások a holnapért kihívást azért hozta létre, hogy teret adjon a 12-18 éves korosztálynak és megmutassa, hogyan gondolkodnak a technológiai fejlődésről, a tudatosságról vagy a közösségi alkotásról.
A Samsung célja, hogy olyan termékeket és technológiákat kínáljon a felhasználóknak, amelyek segíthetnek könnyebbé tenni életüket, valamint elkötelezett a digitális felelősségvállalás előmozdítása mellett. A jövőben a vállalat tovább kutatja az olyan lehetőségeket, amelyek megkönnyíthetik az embereknek a hasznos digitális technológiák széles skálájának elérését és használatát.
___________________
* https://www.worldbenchmarkingalliance.org/digital-inclusion-benchmark/
Kapcsolódó cikkek
- Ötödik a Samsung a Best Global Brands listáján
- A Samsung bejelentette fenntarthatósági törekvéseit
- A Samsung a legjobb öt között szerepel az Interbrand 2020-as rangsorában
- Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung
- A Samsung a hatodik helyen áll az Interbrand 2019-es rangsorában
- Magyar közösségi kezdeményezéseket segítenek a Samsung önkéntesei
- 30 éve Magyarországon a Samsung
- Színes fényjátékba borul a Párisi Udvar
- Világszinten elismert, mesterséges intelligenciával foglalkozó tudósokat igazolt a Samsung Research
- Észak-Magyarországon terjeszkedik a Samsung
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.