Az OPPO nagyszabású élő eseményen mutatja be legújabb fejlesztéseit
Az OPPO vezető okoseszköz márka idén is a két napos OPPO INNO Day eseményén mutatja be legújabb termékeit és technológiai innovációt. A rendezvényen Tony Chen alapító-vezérigazgató tart nyitóbeszédet a márka fejlesztési stratégiájának új irányairól, valamint több áttörést jelentő technológiai újdonság bejelentése is várható. A forradalmi online élményt ígérő online bemutatóhoz személyre szabott avatarjaikkal távolról is csatlakozhatnak az érdeklődők.
Az OPPO okoseszköz világmárka 2021. december 14-én és 15-én az OPPO INNO Day-en mutatja be legújabb technológiai fejlesztéseit és stratégiai terveit. A márka korábban az INNO Day eseményeken jelentette be az 5G CPE, az OPPO Watch, az OPPO X 2021, az AR Glass 2021 és a CybeReal termékeket.
A vállalat idén is számos újdonsággal készül, az eseményen leleplezik többek között az OPPO első saját fejlesztésű NPU-ját, bemutatják az új OPPO Air Glass-t, szemléltetni fogják a Retractable Camera és a Digital Human technológiák részleteit, valamint több képalkotáshoz, AI-hoz, AR-hez és 5G-hez kapcsolódó innovációval kapcsolatos bejelentés is várható.
Az idei évre az OPPO digitalizálta és egy szórakoztató interaktív világba, az OPPO INNO WORLD-be helyezte az élőben követhető eseményt. Az érdeklődők személyre szabott avatarjaikkal távolról is csatlakozhatnak, szabadon látogathatják az összes virtuális kiállítótermet, kapcsolatot hozhatnak létre egymással, valamint egy közös játékban való részvételre is meghívhatják egymást.
Kapcsolódó cikkek
- 2021 harmadik negyedévében az OPPO Európában 45 százalékos éves növekedést ért el
- Az OPPO a negyedik legnagyobb okostelefon szállító Magyarországon
- Megkezdődik Magyarországon az OPPO A16s okostelefon értékesítése
- Töltés újragondolva
- Az okostelefon tudatos használata közelebb hozhatja egymáshoz a generációkat
- Az OPPO bejelentette hivatalos indulását Magyarországon
- A Xiaomi bevétele és nyeresége is rekordszinten 2021 első negyedévében
- Sokszor banális hibák miatt nem működnek megfelelően az okoseszközök
- 5 dolog, amit már ma tegyünk meg az okoseszközeink biztonságáért
- Összetett tesztek garantálják a HONOR okoseszközök tartósságát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.