2021 harmadik negyedévében az OPPO Európában 45 százalékos éves növekedést ért el

forrás: Prím Online, 2021. december 8. 12:29

A Canalys* piackutató adatai szerint 2021 harmadik negyedévében az OPPO növekedés tekintetében minden versenytársat maga mögé utasított a közép- és kelet-európai régióban, az olyan fontos piacokon is mint például Románia (+130% év/év), Törökország +60% (év/év), vagy Lengyelország (+44%/év). Az összességében 45 százalékos éves növekedés rávilágít az OPPO  egyre nagyobb népszerűségére a régióban, illetve hozzájárult ahhoz, hogy a márka megszilárdítsa pozícióját Európa negyedik legnagyobb okostelefon-gyártójaként.

Az OPPO jelenleg a közép-kelet-európai régió tizenegy országában működik**, ahol több mint 400 millió lakost szolgál ki. Az utolsó pénzügyi negyedévben az OPPO jelentős mérföldköveket ért el több kulcsfontosságú piacon: Lengyelországban, Törökországban és Ukrajnában először került a három vezető okostelefon-gyártó közé. Magyarországon és Szlovákiában, ahol a vállalat csak nyáron kezdte meg működését, az eladások 232, illetve 224 százalékkal nőttek, és az OPPO már most is a négy vezető márka közé tartozik. Kazahsztánban az OPPO Reno sorozatának legújabb modelljei (Reno5 és Reno6) 31 százalékos piaci részesedést értek el árszegmensükben. Az olyan megalapozottabb piacokon, mint Oroszország, az OPPO online értékesítései 600 százalékkal nőttek 2021 eleje óta; Romániában a Reno6 sorozat eladásai 400 százalékkal nőttek, amivel a helyi piacon rekordnak számító sebességgel 14 százalékos piaci részesedést ért el az első évben.

 

Az OPPO piaci felmérése szerint Közép- és Kelet-Európában a fogyasztók azokat a technológia vállalatokat értékelik leginkább, amelyek elsősorban a megbízhatóságot, az innovációt és az egyszerű használhatóságot helyezik középpontba termékeik fejlesztése során. Ennek megfelelően az OPPO jelentős beruházásokat hajtott végre a régióban, azzal a céllal, hogy ezen három területen a helyi fogyasztók számára páratlan élményt tudjon nyújtani.

 

 

A beruházások közé tartozik az első európai tesztelési központ létrehozása Romániában, amely biztosítja az OPPO eszközök megbízhatóságát és tartósságát; egy új csúcstechnológiás gyártóegység létrehozása Törökországban, ahol az OPPO legújabb okostelefon innovációit hívja életre; valamint a helyi munkaerő toborzása a helyi igények jobb megértése érdekében.

 

„Az OPPO egy olyan fiatal márka, amelynek meghatározó eleme az élvonalbeli csúcstechnológia létrehozása. Miközben folyamatosan növekszünk és terjeszkedünk Közép- és Kelet-Európában, arra törekszünk, hogy eszközeinket egyszerűvé és könnyen használhatóvá tegyük, miközben a fogyasztóknak teljes ellenőrzést biztosítunk kreativitásuk, magánéletük és általános jólétük felett. Úgy tűnik az emberek a régióban valódi értéket látnak ebben a megközelítésben, ez tükröződik az OPPO helyi piacokon elért sikereiben” – mondta Johnny Zhang, az OPPO közép-kelet-európai elnöke.

 

A közelmúltban elért sikereire építve az OPPO az éves INNO Day eseményén mutatja be legújabb technológiai és hardver innovációit, amelyre idén 2021. december 14-én és 15-én kerül sor. Az élő esemény a média és a fogyasztók számára egyaránt nyilvános. Ha többet szeretne megtudni az OPPO INNO DAY 2021-ről, látogasson el ide.

 

________________ 

* Canalys Q3 2021 smartphone vendor report. Please note: OPPO and OnePlus are reported separately in this report.

** Countries include: Czech Republic, Hungary, Kazakhstan, Moldova, Poland, Romania, Russia, Slovakia, Turkey, Ukraine, and Uzbekistan.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14