Megnyílt az első autószerviz, kifejezetten nőknek
Rendhagyó üzlet vezérelte az első olyan magyar autószervíz ötletét, ahol a női ügyfelekre építenek. A budapesti műhelyben a pult túloldalán is szakértő nők várják a kuncsaftokat, örömmel látják a gyerekeket, sőt hozom-viszem szolgáltatást is indítottak.
Sok nőnek ismerős lehet az érzés, amikor a férfiak körülötte autókról, alkatrészekről, futóműről, fékbetétekről beszélnek és ő csak áll ott csöndben. Vagy amikor vezetés közben hallja, érzi, hogy valami nincs rendjén a gépjárművével, de fogalma sincs, mi lehet a probléma. Az pedig még nagyobb nehézséget okoz, hogy ezt elmondja a szerelőnek. Kotyog, kopog, fura hangot ad - de nem tudja pontosan megfogalmazni, hogy mi a baj.
Budapesten megnyílt Magyarország első kifejezetten nőknek kialakított autószervize, ahol nem fogja magát senki rosszul érezni bizonytalansága miatt. Manapság már nem ritka, hogy egyedül élnek a hölgyek, elfoglaltak, rengeteget dolgoznak, de van egy hely, ahol ezt tudják, megértik és emellett pénztárcabarát, precíz szolgáltatást nyújtanak.
Ahol szakértő nők várnak mindenkit
“A Green Car Prémium Szerviz égisze alatt működő autószervizben tudjuk, hogy nehéz egy férfi közegben úgy megnyilvánulni, hogy ne legyen zavarban az ember lánya, ezért ebben az autószervizben nem férfiaknak kell átadni az autót. Szakértő nők várják az ügyfeleket, hogy segítsenek eligazodni a szerviz rejtelmeiben” - mondta Deierl Anita, a Green Car Prémium Szerviz ügyvezetője.
A hiánypótló műhelynél tudják, hogy sokaknak nincs ideje vagy lehetősége elmenni időben az autószerelőhöz, ezért erre is van megoldásuk. Az Autószerviz Nőknek kérésre házhoz megy az autóért és vissza is viszi azt. Jól jöhet ez a lehetőség, ha valaki elfoglalt, egyedül él, nem tudja megoldani a visszafuvart vagy csak kényelmi megoldásokra vágyik. Így mindenki azzal töltheti az idejét, amivel csak szeretné, amíg autóját megjavítják.
Gyermekkel a szervizben... miért ne?
Az első női autószervízben külön gondoltak a családanyákra is, így gyerekbaráttá tették a környezetet.
“Sokszor rettentően nehéz megoldani a fontos ügyek, mint például az autószerviz intézését kisgyerekkel, így kialakítottak a szervizben egy játszósarkot, ahol elszórakozhatnak a kicsik, amíg Anya elintézi a szervizes ügyeket. A gépjármű szervizelését nem érdemes halogatni, főleg, ha gyermek is van a családban. Hiszen az a legfontosabb, hogy az autó biztonságos legyen, a kicsik miatt pedig különösen” - mondta Deierl Anita, a Green Car Prémium Szerviz ügyvezetője.
Gumihotel szolgáltatással az abroncsok biztonságos tárolásáért
A nőknek szóló szervízben nemcsak hogy profin és gyorsan cserélik a gumiabroncsokat, de az éppen nem használt szettet is szívesen eltárolják. Így nem kell azon törni a fejét az ügyfeleknek, hogyan fér be a csomagtartóba, gyerekülést miként rögzítik újra, és hogy otthon hová teszik el, amíg nem lesz újra szezonja. Az Autószerviz Nőknek megfelelően helyen tárolja őket, amíg újra rájuk kerül a sor. Arról nem is beszélve, hogy a felnik, gumik tisztítás és ápolás után kerülnek elszállásolva ezzel is megóvva azt a környezeti hatásoktól.
A nők most már nem maradnak egyedül az autó karbantartással. Az Autószerviz Nőknek mindenben igyekszik segíteni.
“Manapság már nem ritka, hogy egyedül élnek a hölgyek és rengeteget dolgoznak. Ha éppen nem szervizre, hanem más egyéb autóval kapcsolatos teendőre van szükség, akkor is érdemes minket választani, segítünk a kárügyintézésben, gumiszervizben, műszaki vizsgában és mindenben, ami az autóhoz-autózáshoz köthető” - mondta el Ghimán Lajos, a Green Car Premium Autószerviz vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG új autós infotainment-rendszere az elektromos Renault Mégane E-TECH modellben debütál
- Együttműködés a Mercedes-Benz, a Stellantis és a TotalEnergies között
- A magyarok fele már az elektromos autózásban látja a gépkocsis közlekedés jövőjét
- Jelentős növekedés a hazai gumiabroncspiacon
- Látványos kisfilmekkel jelentkezett a Wallis Motor
- Az utcai divat japán fenegyereke ihlette a Maserati új, limitált szériás luxusautóit
- Ezek a legnépszerűbb autómárkák
- Állja a sarat a hazai cégautópiac
- Limitált szériás változatokkal emlékezik meg Forma 1-es győzelmeiről a Maserati
- Nem félnek, de betartják az óvintézkedéseket a hazai autósok
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.