Ilyen a jobb élet az LG szerint
Az LG Electronics (LG) a díjnyertes művész és egyben az LG SIGNATURE márka új nagykövete, John Legend közreműködésével egy mozgalmas videón jelentette be részvételét a 2022-es CES kiállításon. A jobb élet, amit megérdemelsz (The Better Life You Deserve) témát feldolgozó, körülbelül 30 másodperces kedvcsináló videó az LG világpremierjére, azaz a CES-re időzített hivatalos bejelentő eseményére hívja fel a figyelmet, amelyet január 4-én, helyi idő szerint 17 órakor, egy online esemény keretében tart meg a vállalat.
Különleges, You Deserve It All című ünnepi dalát énekelve Legend mindenkit arra invitál, hogy csatlakozzon az LG-hez a CES-en, és ismerje meg azokat az újdonságokat, amelyekkel életük megérdemelten jobbá válhat majd. Az LG első világpremierjén a vállalat CES-weboldalát és globális YouTube-csatornáját felkeresők láthatják és hallhatják majd a vállalat jövőről alkotott elképzeléseit, amelyek egyúttal választ adhatnak a napjaink életmódját érintő legújabb kihívásokra.
A 2022-es CES új formátumával összhangban az LG a fizikai és a digitális elemeket ötvözi, amivel világszerte még több érdeklődőt vonhat be a kiállítás élményébe. Fejlett virtuális- és kiterjesztettvalóság-technológiáit alkalmazva az LG célja, hogy zökkenőmentesen összekapcsolja a Las Vegasba ellátogató és a világ minden tájáról bejelentkező érdeklődőket, így egyszerre ismerhetik meg a vállalat legújabb innovációit és az azokat egyesítő jövőképet.
„Vásárlóink megérdemlik, hogy könnyebb, teljesebb életet éljenek, és ez az, ami az LG-t minden nap innovációra készteti” — mondta Lee Jeong-seok, az LG Electronics globális marketingközpontjának vezetője. „Alig várjuk, hogy a CES-en megmutassuk, hogyan teszi ezt lehetővé az LG, illetve hogyan tehető jobbá az élet még azokkal a kihívásokkal együtt is, amelyekkel nap mint nap szembesülünk.”
Az LG világpremierjét az érdeklődők január 4-én, 17 órakor tekinthetik meg a www.LG.com/CES2022 weboldalon.
Kapcsolódó cikkek
- A CES-en mutatkoznak be az LG otthonközpontú életstílushoz illeszkedő televíziói
- Megérkezett a Google Stadia felhőalapú játékplatform az LG legújabb okostévéire
- Már az Apple Music alkalmazás is elérhető az LG okostévéin
- Az LG új vezérigazgatót és további változtatásokat jelentett be
- Hazánkba is megérkezett az LG legújabb fülhallgatója
- Már itthon is kapható az LG első OLED paneles monitora
- Minden 2021-es LG laptop kompatibilis az új Windows 11-gyel
- Online játékokon keresztül segíthetnek rászoruló közösségeknek a gamerek az LG jóvoltából
- A kül- és beltéren egyaránt használható az LG prémium hangzású hangszórója
- A videójátékok és a munkavégzés kapcsolata
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.