Támogatói szerepkörbe került az e-kereskedelem egyik fő képviselője
Elkezdeni az álom megvalósítását ma már jóval könnyebb, mint korábban, de még egyszerűbb, ha segítség is érkezik hozzá. A 2011-ben indult Shoprenter azzal a céllal jött létre, hogy segítse a kereskedőket a minél hatékonyabb online értékesítésben. A cég januártól a Cápák között műsor kiemelt stratégiai partnere lesz.
A Shoprenter sikerének az igazi titka, hogy mindig többet akar nyújtani, mint amit elvárnak tőle. Kulcsár István Róbert, a cég vezető tanácsadója ezt úgy fogalmazta meg, hogy amikor az ügyfelek először felkeresik őket nemcsak egy webshop motort, de egy komplett e-kereskedelmi ökoszisztémát kapnak.
„Ez az év rendkívüli volt mindenki számára, így számunkra is. 2021-ben viszont olyan stratégiai kapcsolatokra tettünk szert, amellyel új szintre fogjuk emelni a hazai e-kereskedelmet. Egyik fontos mérföldkő az életünkben, hogy elindult a Cápák között üzleti showműsorral is az együttműködésünk” – mondta Kulcsár István Róbert.
A tanulásra épített sikertörténet, "kishalakat" segít a Shoprenter
A kiemelt stratégiai együttműködéssel nemcsak partnerek lettek, de egyúttal – ahogy a vezető tanácsadó fogalmaz – a „kishalak” online növekedését is támogatják.
„Ezt a növekedést, több mint 5500 magyarországi webáruház tapasztalataira építjük, stílusos megjelenéssel és sokszínű alkalmazásainkkal támogatjuk webáruházakat, hogy éjjel-nappal bevételt termeljenek. Mindenkinek az a célja, hogy sikerre vigye az ötletét, mi pedig igyekszünk segíteni ebben.”
A Shoprenter segít megismerni az ötletedben rejlő lehetőségeket
Már az indulás előtt elérhető ingyenesen a Shoprenter edukációs rendszere, amely stabil alapot nyújt az ügyfelek álmainak megvalósításához.
„A digitalizáció hatására bármilyen tudás és forrás elérhető az interneten keresztül. Minden a rendelkezésünkre áll, így sokkal könnyebben és gyorsabban lehet egy-egy jónak tűnő ötletet érvényesíteni a piacon. Mi ehhez az „egyenlethez” adjuk hozzá a komplett e-kereskedelmi ökoszisztémát, ami keretet adhat egy online vállalkozás fejlődésének. Nálunk bárki elindíthat egy ingyenes próba webáruházat, néhány percen belül” - mondta Kulcsár István Róbert, a Shoprenter vezető tanácsadója.
Számok és érdekességek
- jelenleg több mint 5500 aktív webáruház fut a Shoprenter rendszerén
- 7800 telepített alkalmazás segíti ügyfeleiket a webáruház üzemeltetésben
- 35.000 webáruház indítási konzultációt tartottak meg e-kereskedelmi szakértőik
- 300.000 munkaórát töltöttek a webshop motor és az ökoszisztéma elemek fejlesztésével
- 158 milliárd éves forgalom, 2020-ban már a hazai e-kereskedelmi bevétel ötödét Shoprenteres boltokon keresztül bonyolították
Kövesd a Cápák között műsorát január 2-tól minden vasárnap 18:50-kor az RTL Klubon!
Kapcsolódó cikkek
- Elkészült a 2021-es Nagy Webáruház Felmérés
- A Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára
- Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Továbbra is lendületben az online piac
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.