SOS Gyermekfalvakat támogatott a Xiaomi
A világ egyik legnagyobb okoseszköz fejlesztője és gyártója a mindennapi életben hasznos és innovatív eszközökkel kívánja segíteni, illetve könnyedebbé tenni a nehéz sorsú, a vér szerinti családjukat nélkülözni kényszerülő gyermekek mindennapjait.
300 gyermek számára lehet örömtelibb a karácsony és szórakoztató pillanatokban gazdagabb a 2022-es év köszönhetően annak, hogy a Xiaomi Magyarország okostévéket, projektorokat, okosporszívókat, valamint okos légtisztókat adományozott az SOS Gyermekfalvaknak. A mai digitális korban az okos eszközök kulcsszerepet töltenek be a gyermekek és fiatalok nevelésében, hiszen segítik a kapcsolattartást, elsődleges kellékei a szórakozásnak és az oktatásnak, sőt akár a tiszta, biztonságos környezet megteremtéséhez is hozzájárulhatnak – legyen szó akár egy meghitt, családi otthonról vagy egy gyermek- és családsegítő intézményről.
Ez a szellemiség vezette a Xiaomi-t, amely a világ legnagyobb kereskedelmi AIoT platformjával büszkélkedhet, és amely a világ egyik vezető elektronikai eszköz gyártójaként úgy döntött, összesen mintegy 2 millió forint értékben adományoz okoseszközöket – a többi között légtisztítókat, robotporszívókat, projektorokat és okostelevíziókat – az SOS Gyermekfalvak számára.
„110 nevelőszülőnk összesen 46 városban gondoskodik olyan gyerekekről, akikről nem tudott, vagy nem akart megfelelően gondoskodni vérszerinti családjuk. Ahány gyerek, annyi egyedi történettel találkozunk, annyi egyedi szükséglettel és igénnyel szembesülünk. A nevelőszülők mellett számos kolléga a családjaink mellett, értük, a közvetlen környezetükben dolgozik. Segíti őket mentálisan, szakmailag. A legnagyobb segítség talán ebben az időszakban a felajánlott termékek közül a légtisztítók, hiszen kollegáink esetében létszükséglet a családokkal a személyes kapcsolattartás, amit -amikor a szabályok engedik- a legnagyobb óvatosság mellett végzik, de elkerülhetetlen a találkozás. Ugyanez a helyzet azokkal a kollegákkal, akik pl. az átmeneti krízis otthonban folyamatos jelenléttel kell dolgozzanak. Miattuk örülünk nagyon a felajánlott légtisztítónak, hisz őket tudhatjuk nagyobb biztonságban. A fiatalok otthonában pedig biztos nagy örömet fog okozni az okostelevízió és a porszívó is, bár lehet jobban örülnénk, ha ez utóbbi tevékenységet azért nem váltaná ki 100%-ban ez az eszköz, hisz feladatunk az, hogy kellően felkészítsük az önálló életre a kilépő fiatalokat” - mondta mosolyogva Romet-Balla Ágnes, az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs igazgatója.
„A Xiaominál rendkívül fontosnak tartjuk, hogy támogassuk a helyi közösségeket, ez nemcsak az ünnepek idején, de egész évben prioritás számunkra. Meggyőződésünk, hogy gyermek és gyermek között nincs különbség, valamennyiüknek van kedvenc mese- vagy sorozathősük, tévéműsoruk, filmjük. Örülünk, hogy az SOS Gyermekfalvak lakóinak és dolgozóinak meglepetést okozhatunk az adományunkkal. Bízunk benne, hogy innovatív termékeink hozzájárulnak majd ahhoz, hogy az eszközök révén még jobban érezhessék magukat a közös programok során” – fejtette ki az eszközök átadásakor Wagner Tibor, a Xiaomi Magyarország Country Managere.
Kapcsolódó cikkek
- A széf, ahol a mobilod a bizalmas információkat tárolja
- Az OPPO nagyszabású élő eseményen mutatja be legújabb fejlesztéseit
- 2021 harmadik negyedévében az OPPO Európában 45 százalékos éves növekedést ért el
- Jelentős kedvezményekkel nyit a Xiaomi Store az Arena Mall-ban
- Tovább nőtt a Xiaomi árbevétele és nyeresége 2021 harmadik negyedévében
- Robbanásbiztos megoldások az intelligens gyártáshoz
- A Xiaomi IoT biztonsági keretrendszere a világ legjobbjai között
- Új Xiaomi webshop indul Mi-Home néven
- Az OPPO csatlakozik a Matter otthonautomatizálási szabványhoz
- Kutatás: A nőket és a fiatal felnőtteket érintették leginkább a pandémia hatásai
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.