Kiemelkedő digitális biztosító minősítést szerzett az Aegon
A digitális szolgáltatások terén kiemelkedő megoldásokat és ügyfélélményt nyújtó szolgáltatók elismerésére létrehozott Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy használatát elsők között nyerte el az Aegon Biztosító. A Digitális Jólét Program által bevezetett, digitális biztosítási szolgáltatások iránti bizalmat erősítő védjegy a kiemelkedő és megbízható ügyfélélmény, a transzparens ügyfélkommunikáció és a társadalmi célú ügyféledukáció elismerése. Az online szerződéskötés, díjfizetés, kárrendezés és egyéb digitális ügyintézés az Aegon mindennapi üzletmenetének stabil alapját jelenti.
A digitalizáció kiemelten fontos eleme az Aegon Magyarország hosszú távú vállalati stratégiájának, többek között a korábbi fejlesztéseknek is köszönhető, hogy a koronavírus-járvány okozta kihívások során rendkívül gyorsan teljes körű digitális megoldásokat tudott kínálni a biztosító. Az ügyfélkiszolgálás, valamint a belső folyamatok terén is fennakadás nélkül tudott váltani a társaság a fizikai jelenlétet minimálisan, vagy egyáltalán nem igénylő megoldásokra. A koronavírus okozta lezárások tanulságai digitális téren további lendületet adtak a fejlesztéseknek.
A Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy pályázati rendszer célja, hogy hozzájáruljon a pénzügyi szolgáltatások digitalizációjához és a digitális kompetenciafejlesztéshez. A Magyarország Kormánya által létrehozott és a Digitális Jólét Program keretében működő minősítésre pályázni lehet. A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) által bejegyzett védjegy egyszerre jelent minőségi garanciát a ma még bizalmatlan felhasználók számára, ösztönzi a digitális tértől távolmaradókat az új szolgáltatások kipróbálására, valamint a pénzügyi szolgáltatókat a digitális és fintech megoldások, illetve az ügyfélélmény fejlesztésére. Ezen a pályázaton nyert az Aegon Biztosító kiemelkedő digitális biztosító címet.
“A digitális megoldások visszavonhatatlanul mindennapjaink részévé váltak. A célunk az, hogy folyamatos fejlesztésekkel a lehető legmagasabb szinten szolgáljuk ki ügyfeleink igényeit a digitális térben is, legyen szó utazásról, személygépjármű-, élet- vagy vagyonbiztosításról. A Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy használatának joga pedig nem csak számunkra jelzi, hogy jó úton járunk, hanem jelenlegi és leendő ügyfeleinknek is segít eligazodni. A korábbi rendszereinkre épített digitális szolgáltatások biztosították az ügyfélkiszolgálást és tanácsadóink munkáját a pandémia miatti lezárások hónapjaiban” - mondta Szombat Tamás, az Aegon Biztosító vezérigazgató-helyettese, hozzátéve: jelenleg az Aegoné az ország legnagyobb biztosítói értékesítő hálózata.
Az Aegon immár az utas-, a Casco, a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás és a lakásbiztosítások terén is teljeskörűen biztosítja a termékek online megismerhetőségét, a szerződéskötést, az egyszeri vagy rendszeres online díjfizetést, a digitális és videós kárbejelentést, a videó-alapú kárszemlét és az ügyfélszolgálatot is. Az életbiztosítások esetében az online kapcsolatfelvétel mellett szintén lehetőség van a szerződéskötéshez szükséges dokumentumok benyújtására, egyenleglekérésre és adatmódosításra is.
A biztosító ügyfeleinek jelentős része kizárólag digitálisan tart kapcsolatot a társasággal, ami évente 1 millió ügyintézést jelent.
“Az értékesítői hálózatunk által használt rendszerben a szerződéskötés, a kockázatelbírálás is digitális. A szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés során a hivatalos dokumentumok digitális másolatai zárt rendszerben továbbíthatók. Roberta nevű chatbotunk nemcsak a tesztfázisban lévő mobil applikációnkban, de az Aegon.hu-n is segíti ügyfeleinket, nemcsak általános, de akár a szerződéssel kapcsolatos konkrét kérdésekben is, több mint 100 témakörben” - tette hozzá Szombat Tamás.
Az Aegon Biztosító a védjegy használatára benyújtott sikeres pályázatában nagy szerepe volt az olyan edukációs kampányoknak is, mint a lakosság nyugdíj-felkészültségi szintjét nyomon követő pénzügyi tudatossági program, a gyerekek iskolán kívüli fejlesztését támogató Edisonplatform és a kármegelőzési kampányok, amelyek a lakás- és közlekedési károk megelőzését szolgálják, többek között a Rendőrség együttműködésével.
Kapcsolódó cikkek
- 50 milliós Digitális Felzárkóztatási Alapot indít a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- Digitalizálja repülési dokumentációit a Wizz Air
- A gépjárműgyártásnak igazodnia kell a gyorsan változó és sokszínű hajtáslánc-mixhez
- Szombaton átadták a VISZ oktatási pályázatának díjait
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
- 6,5 milliárdos közbeszerzést nyert a Delta Systems
- Digitalizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország
- Vékonykliens munkaállomásokkal támogatja a Delta Technologies a debreceni szakemberképzést
- Budapesten fejleszt a világ legnagyobb üveggyártója
- A teljes papírmentesség nem reális cél a következő 10-20 évben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.
Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője
A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.