Az LG támogató partnerként csatlakozott a League of Legends Európa-bajnoksághoz
Az LG Electronics (LG) a 2022-es és 2023-as League of Legends Európa-bajnokság (League of Legends European Championship, LEC) hivatalos monitor-partnere lett. A megállapodásnak köszönhetően a vállalat kategória-első, folyamatos játékmenetet, kifinomult irányítást biztosító UltraGear gaming monitorai központi szerepet kapnak a világszerte közvetített e-sport-versenyen.
Amellett, hogy magas teljesítményű, ultragyors gaming monitorokat biztosít a rendezvény számára, az LG támogatja az LEC videós tartalmait is, így például a visszajátszásokat, a legjobb jelenetek összefoglalóit és a hét meccséről készülő felvételt. A következő két szezonban a cég az LEC-vel együttműködésben exkluzív tartalmakat fejleszt és izgalmas aktivitásokat is szervez, ezzel kapcsolódva a nagyszabású esemény meglévő és újdonsült rajongóihoz.
Az LG célja, hogy a partnerség révén tovább erősítse a jelenlétét globális e-sport-színtéren. A vállalat régóta elkötelezett a profi játékosok és csapatok aktív támogatásában, ezzel az elkötelezettségével és a videojátékosok igényeit kielégítő termékek kifejlesztésével pedig erős bizalmat épített ki a gaming közösségekkel. Az LG UltraGear monitorai — a vállalat fejlett kijelzőtechnológiájának köszönhető villámgyors válaszidőnek, a lenyűgöző és pontos színmegjelenítésnek, valamint a kiemelkedő kontrasztarányuknak köszönhetően — mindenhol a profi játékosok kedvenceivé váltak. A kijelzők optimális feltételeket kínálnak a videojátékosok számára, így a versenyzőknek minden lehetőség biztosított, hogy elérjék céljukat a játék során. Az LG piacvezető UltraGear monitorai 4K felbontással, Nano IPS kijelzőtechnológiával, 1 milliszekundumos válaszidővel* és Gray-to-Gray (GTG) technológiával biztosítanak olyan kiváló képminőséget, gyorsaságot és funkciókat, amelyek révén a legújabb PC-s és konzolos játékok a lehető legjobb élményt nyújthatják.
A Riot Games játékfejlesztő cég által szervezett LEC olyan, Európában megrendezett professzionális League of Legends e-sport-bajnokság, amelyben tíz, egyenként öt játékosból álló profi csapat vesz részt. A játékosok által világszerte egyszerűen csak "League"-nek nevezett multiplayer battle-arena a több mint egy évtizeddel ezelőtti indulása óta hihetetlenül népszerűnek számít.
„Nagyon örülünk az LEC-vel kötött partnerségnek és büszkék vagyunk, hogy az LG UltraGear szériája kulcsfontosságú szerepet kap a világ egyik legnépszerűbb e-sport-versenyén” — mondta Seo Young-jae, az LG Electronics Business Solutions Company IT üzletágának alelnöke és vezetője. „Várjuk, hogy a liga legjobb játékosai próbára tegyék monitorainkat, és hogy csatlakozhassunk az LEC egyre növekvő rajongótáborához. Az LG továbbra is támogatni fogja az e-sport-kultúrát, és a jövőben is olyan termékeket fejleszt majd, amelyek a legprofibb játékosok igényeinek is megfelelnek."
A 2022-es LEC tavaszi szezonja január 14-én veszi kezdetét. Az online bekapcsolódó rajongók világszerte a lolesports.com oldalon követhetik az eseményeket, beleértve a meccsek közvetítését és a menetrenddel kapcsolatos információkat is. A partnerség ünnepi, közösségi média eseménye az UltraGear hivatalos Twitter oldalán (@UltraGearGaming) követhető.
_______________
* 27GN950 modell
Kapcsolódó cikkek
- Páratlan funkciókkal és technológiai megoldásokkal érkeznek az új LG TV-k
- Az LG új megoldásai a fenntarthatóbb, befogadóbb, összekapcsolhatóbb jövőt szolgálják
- Az LG 2022-es konyhai megoldásai azonnali hozzáférést kínálnak az okosreceptekhez
- Az LG bemutatja első UltraGear gamer laptopját
- Az LG prémium kategóriás monitor-újdonságai elnyerték a CES innovációs díját
- Az LG csökkenti a környezetre gyakorolt hatást a termékek teljes életciklusa alatt
- Pontos színmegjelenítéssel és kiemelkedő HDR-teljesítménnyel érkeznek az új LG monitorok
- Az LG beltéri növénytermesztő készüléket mutat be a CES-en
- Ilyen a jobb élet az LG szerint
- A CES-en mutatkoznak be az LG otthonközpontú életstílushoz illeszkedő televíziói
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Adatbiztonsági frissítést adott ki az ASUSTOR
Az ADM 4.3 az adatbiztonságra összpontosít. A zsarolóvírusok és más rosszindulatú programok terjedésével az ADM 4.3 megerősíti védelmét és hivatalossá tesz számos új adatbiztonsági funkciót.
A CineBeam Q-val újra megkezdi a projektorok forgalmazását Magyarországon az LG
Az LG az elmúlt években nem értékesített projektorokat a magyar piacon, 2024-ben azonban újra visszatérnek a cég otthoni vetítői. Az első modell, ami újra nálunk is kapható, rögtön egy újdonság: a januári CES-en bemutatott LG CineBeam Q, ami egy kompakt, szinte műtárgyként is értelmezhető 4K projektor. A készülék egyelőre kizárólag az LG webáruházában kapható, itt viszont 15% kedvezményt kapnak azok, akik elsőként megrendelik a terméket.
A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában. Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.
Az ABB Santa Palomba-i gyártóüzeme évi 675 tonnával csökkenti a szén-dioxid-kibocsátását
Az ABB áram-védőkapcsolók (AVK/FI-relék) és árammérők olaszországi, Santa Palomba-i gyártóüzeme évente 675 tonnával csökkenti CO2-kibocsátását. A meglévő megújuló energiaforrások mellett egy új fotovoltaikus rendszer biztosítja a telephely energiaellátásának negyedét.
55 felett is van szexting a közösségi médiában
Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki az 55 év feletti korosztályról a “Szeniorok a neten” elnevezésű online felmérésből, amelyet idén márciusban készített a BeSocial közösségi média fókuszú digitális ügynökség.