Díjat alapított a piacvezető online számlázó
A felelős fintech újságírásnak van jövője. És közös felelősségünk tenni érte. A pénzügyi technológiákkal kapcsolatos általános tájékozottság szintje ma még nem túl magas, de egy új pályázat segíthet javítani a helyzeten.
A Számlázz.hu, Magyarország piacvezető online számlázója a Péntech digitális cégfinanszírozási platform szakmai támogatásával díjat alapított, pénzjutalmat és széles körű publicitást ígérve a szerzőknek. A díjat havonta osztják ki azoknak, akik a szakmai zsűri ítélete és a közönség szavazatai alapján a legjobb írott, képi, videós vagy hanganyagot készítették fintech témában.
Nem hagyhatjuk szó nélkül
A pénzügyi technológiák terén gyors ütemű és nagy ívű a fejlődés, de ezzel összhangban a vállalkozóknál felmerülő kérdések száma is növekszik. Pénzügyekről beszélni nehéz, a hatósági tájékoztatás bonyolult és elrettentő, a technológiai fejlődés viszont óriási: digitalizálódnak a bankok, újgenerációs pénzintézetek jelennek meg, automatizált folyamatok hatják át a pénzügyeket. A fintech térnyerésének gyakorlati következményeiről ugyanakkor keveset hallunk, és még kevesebb a szakmailag megalapozott és a megértést segítő, valóban hasznos anyag.
Ezen szeretne változtatni a Felelős Fintech Tartalmakért pályázat és díj, amely olyan anyagok népszerűsítését tűzte zászlajára, amelyek aktuálisak, közérthetőek, valós segítséget nyújthatnak, és még élvezetesek is.
Cél: a sokszínűség
Mindenki pályázhat, aki a fintech tárgykörébe tartozó témát dolgoz fel, és a formátumra vonatkozóan sincs megkötés. Írott anyagokon kívül a nagy népszerűségnek örvendő podcastokat és videós anyagokat is várják a szervezők, de multimédiás megoldásokkal és infografikákkal is lehet nevezni.
“Hisszük, hogy egy tartalom nem attól lesz értékes, hogy hol jelenik meg és milyen alakot ölt, hanem a közlés minősége, a megközelítés újszerűsége teszi azt naggyá.” – hangsúlyozza Ángyán Balázs, a Számlázz.hu ügyvezetője.
A pályázat azokat is támogatni szeretné, akiknek nincs publikálási lehetősége, viszont van alkotókedve és rálátása a fintech piacra.
A célkitűzések között a közönség bevonása is szerepel, ezért bárki jelölhet anyagokat a hónap Felelős Fintech Tartalma címre, és a végső döntésben a közönség véleménye is sokat nyom a latban.
Fintech: hitelesítve
Az anyagokat sokszínű szakértő zsűri értékeli. Az ítészek között megtalálhatóak a fintech-szféra minden szegletét ismerő szakemberek: Ács Zoltán, a MKB Fintechlab vezetője, korábban gazdasági újságíró és Réti Bálint, a Magyar Fintech Szövetség elnökhelyettese. Rajtuk kívül a felelős fintech tartalomgyártás szolgálatába állt Bombera Krisztina, aki televíziós munkássága alatt számtalan rendkívül fontos eseményről tudósított, jelenleg pedig egy értékmarketing-vállalat vezetője, és különböző karitatív tevékenységek mellett a vállalati társadalmi felelősségvállalás fejlesztésével is foglalkozik, valamint Mérő László, matematikus, pszichológus, számos nagy sikerű könyv és publikáció szerzője.
Hogy jó helyre menjen
A díjazott alkotások szerzői pénzjutalomban részesülnek. A díjat alapító Számlázz.hu úgy döntött, hogy azt az összeget, amit PR anyagokra költene, ezúttal a díj formájában állítja a hiteles tájékoztatás szolgálatába. Bíznak abban, hogy ez ösztönzőleg hat, és egyre több színes, kreatív, hiteles fintech témájú anyag szüleik majd. Ha igen, biztosan van jövője a felelős fintech újságírásnak.
Kapcsolódó cikkek
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Hihetetlenül erős év volt 2021 a fintech piac számára
- Magyar fiatalokkal dolgozik együtt a jövő innovációin a Samsung és az EdisonKids
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
- Keresik a 2022-es év célgépeit
- Az év információbiztonsági újságírója 2022
- Közeleg a 30. Magyar Innovációs Nagydíj felhívás beadási határideje
- Elbírálták az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny pályázatait
- Balogh Petyát választották meg 2021 Startup Befektetőjének
- Szombaton átadták a VISZ oktatási pályázatának díjait
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.