Új szolgáltatást vezet be az Eplan

forrás: Prím Online, 2022. március 4. 19:17

Az Eplan Piactér egy nemzetközi platform, amely egy hálózatba fogja össze a CAE szoftver felhasználókat és szolgáltatókat – például a tervezés, a vezérlőszekrény-gyártás, a panelgyártás, valamint a tanácsadás területen. Az Eplan környezetben a szolgáltatókhoz való gyors hozzáférés még erőforrás-problémák esetén is biztosítja a munkát a projekten.

Marco Litto

„Azt akarjuk, hogy ügyfeleink világszerte sikeresek legyenek” – jelentette ki Marco Litto, az Eplan stratégiai és vállalati programért felelős alelnöke.

 

Az új Eplan Piactér már elérhető, világszerte gyors hozzáférést biztosít a szolgáltatókhoz az Eplan által lefedett szakterületeken. Az Eplan webhelyén keresztül elérhető platformon az érdeklődők megkereshetik az Eplan alkalmazásokhoz kapcsolódó szolgáltatásokat kínáló partnereket.

 

Ne vesztegesse az időt – keressen hatékonyan

Az Eplan új szolgáltatásának kezdeményezői számára a cél egyértelmű: „Azt akarjuk, hogy ügyfeleink világszerte sikeresek legyenek” – jelentette ki Marco Litto, az Eplan stratégiai és vállalati programért felelős alelnöke. A mindennapi üzletmenet azt mutatja, hogy a projekt üzletág számos akadállyal küzd az adatok előkészítésével és integrálásával kapcsolatban, amelyeket a vállalatok néha nem képesek egyedül megoldani, gyakran további személyes erőforrásokra is szükségük van. Ekkor felvetődik a kérdés, hogy melyik szolgáltató lehet alkalmas az együttműködésre a CAE szoftverek terén, különösen az Eplan környezetben. Ezután egy időigényes keresés veszi kezdetét, elsősorban azokban a nagyobb országokban, ahol kevésbé elterjedt az Eplan. Mindeddig az Eplan értékesítő segített a vállalatokkal való kapcsolatépítésben, de a Piactérrel mostantól egyszerűbb lesz ez a folyamat.

 

Gyors hozzáférés a nemzetközi beszállítókhoz

Az Eplan Piactér három szektorra oszlik. A „Mérnöki szolgáltatások” szektor olyan szolgáltatásokat foglal magában, mint a kapcsolási rajzok létrehozása, a hardver megtervezése, vagy az eszközadatok beállítása. A vállalatok így gyorsan megtalálhatják a megfelelő beszállítót és ezzel időt nyerhetnek. A „Modulgyártási szolgáltatás” szektor a vezérlőszekrény-tervezéssel, a panelgyártással, a kábelezéssel és a kábelköteg-készítéssel kapcsolatos szolgáltatásokat gyűjti össze. Az „Általános tanácsadás” azokat a szolgáltatókat foglalja magában, akik közös ügyfeleket szolgálnak ki az ERP, a PLM vagy a szoftverfejlesztés (PLC, vizualizáció stb.) területein. Az alkalmazott szoftver, szolgáltatástípus vagy országspecifikus régió keresésével a felhasználók kiszűrhetik, hogy az egyes szolgáltatók milyen feladatokra alkalmasak. A vállalatokkal való kapcsolatfelvétel közvetlenül a platformon keresztül is kezdeményezhető.

A térképalapú nézettel könnyen megtalálható, hogy mely beszállítók nyújthatnak támogatást a nemzetközi piaci környezetben.

 

Az alapelv a tesztelt minőség

Hogyan működik? A szolgáltatók ingyenesen regisztrálhatnak egy weboldalon keresztül. Az Eplan Piactéren való részvétel feltételei a bizonyított szakmai hozzáértés – például egy Eplan minősített mérnök (ECE) képesítést megszerzett munkavállaló, valamint legalább egy referenciaügyfél értékelése. Az Eplan menedzserei ezután validálják a szolgáltatót és a képesítéseket, majd a sikeres ellenőrzés után a vállalat megjelenik a Piactéren. Mind a lista, mind annak használata természetesen ingyenes. A felhasználók a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével léphetnek kapcsolatba a szolgáltatókkal – a szolgáltatások kiválasztása és a számlázás már a Piactéren kívül történik. A platformon visszajelzést lehet tenni, amely segíthet további érdeklődőknek a leendő szolgáltatójuk kiválasztásában.

Az Eplan Piactér célja: gyors hozzáférés a szolgáltatókhoz  Eplan környezetben, világszerte.

 

60 kis- és középvállalkozás már szerepel a Piactéren, és az Eplan tovább bővíti a kínálatot. A tervezési és gyártási környezetben megfelelő szakértelemmel rendelkező vállalatok számára szerte a világon érdemes lehet regisztrálni a Piactérre.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01