Támogatással és adománygyűjtéssel segít az eMAG-Extreme Digital a háborús helyzetben
A Magyar Máltai Szeretetszolgálatot tízmillió forinttal támogatja, az eMAG.hu platformján pedig lehetővé teszi a vásárlóknak online pénzadományok felajánlását – az így befolyt összeget teljes egészében a szeretetszolgálatnak továbbítja a cég az Ukrajnában bajbajutottak megsegítésére.
Az orosz-ukrán konfliktus által okozott menekültkrízis enyhítésében az eMAG-Extreme Digital is szeretne aktívan közreműködni, ezért az online kereskedő azonnali tízmillió forintos gyorssegéllyel támogatja a Magyar Máltai Szeretetszolgálat munkáját. A társaság azért nem konkrét termékek elküldésével támogatja az Ukrajnából érkező menekültek mentését, mert az aktuális események függvényében óráról órára változik, hogy épp milyen felszerelésre, élelmiszerre van szüksége a karitatív szervezetnek.
2022. március 4-étől a vállalat az eMAG.hu webáruházon keresztül a látogatók, vásárlók számára is lehetővé teszi online adományok elküldését az Ukrajnából érkező menekültek javára. Az eMAG adománygyűjtő aloldalán keresztül 500, 1000, 5000, 10000, 25000 és 50000 forintos összegű adományokat lehet továbbítani az online vásárláshoz hasonló felületen. Az így befolyt összeget az eMAG-Extreme Digital teljes egészében ezt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat javára ajánlja fel és az ukrajnai háborús menekültek megsegítésére használja.
Az eMAG-Extreme Digital természetesen dolgozói számára is lehetővé teszi, hogy szervezett keretek mellett közre működjenek önkéntes segítségnyújtásban, vagy maguk is csatlakozzanak a vállalat adományozási programjához.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Így változtak az online vásárlási szokások
- Már egymilliónál többen töltötték le az eMAG appját
- Online eladók segítenek a budapesti eMAG és Extreme Digital üzletekben
- Tízmilliárd forint feletti forgalom az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Fridayén
- AdBlue és ingatlan is lesz az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Friday-án
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jobban fogy az asztali PC, mint tavaly ilyenkor
- A Beliani is csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Elrajtolt az eMAG magyar vállalkozásokat segítő programja
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.