A Vodafone Alapítvány 55 millió forinttal támogatja a segélyszervezetek munkáját
A Vodafone azonnali és gyors lépéseket tesz az ukrajnai háborúban érintettek és a menekültek támogatása érdekében. A Vodafone Magyarország Alapítvány összesen 55 millió forinttal támogatja a segélyszervezetek – többek között a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat – munkáját.
Emellett a közvetlen segítségnyújtás érdekében a legfontosabb helyszínekre (határátkelőhelyek, vasútállomások) WiFi hotspotokat és telefontöltő-állomásokat telepítenek, hogy megkönnyítsék az információhoz való hozzájutást és a kapcsolattartást az Ukrajnában maradt családtagokkal. A vállalat a dolgozók számára is lehetőséget biztosít a segítségnyújtásra: a Vodafone munkatársai pénzbeli és tárgyi adományokat is felajánlhatnak, továbbá önkéntes munka keretében is segíthetnek.
Reagálva az ukrajnai helyzetre a Vodafone azonnali lépéseket tesz a háborúban érintettek támogatására. A Vodafone Group Foundation 55 millió forintot biztosít a Vodafone Magyarország Alapítvány számára, amely összeggel a helyi segélyszervezetek – többek között a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat – munkáját támogatják. A szervezetek a menekültek mindennapi ellátását biztosítják a felajánlott összegből.
A Vodafone közvetlenül a menekülteknek is szeretne segítséget nyújtani a mobiltechnológia nyújtotta lehetőségeivel, szolgáltatásaival. Ennek érdekében WiFi-hotspotokat és készüléktöltő-pontokat telepítenek a legfontosabb és legforgalmasabb helyszíneken: vasútállomásokon (Nyugati és Keleti pályaudvaron, továbbá a záhonyi pályaudvaron), valamint a határátkelőhelyeken (Tiszabecs, Beregsurány), hogy az ide érkező menekültek számára könnyebbé tegyék a kapcsolattartást és az információhoz való hozzájutást. A vállalat a tranzithelyszínek mellett menekültszállókra is juttat el WiFi hotspotokat.
Az előbbiek mellett a Vodafone a dolgozóknak is lehetőséget biztosít a segítségnyújtásra. Ennek megfelelően a kollégák havi fizetésükből egy általuk meghatározott összeget ajánlhatnak fel, ami egy segítségnyújtási alapba kerül. Emellett állandóan frissülő információkkal segítik azokat a kollégákat, akik tárgyi adományt szeretnének eljuttatni a rászorulóknak. Akik pedig fizikai önkéntes munka keretében segítenének, a vállalat támogatásával részt vállalhatnak a menekültek utaztatásában, akár munkanapon is, de részt vehetnek más, pl. tárgyi adományokat célbajuttató logisztikai feladatokban is. A szolgáltató kezdeményezéséhez csatlakozott a VOIS (a Vodafone Budapesten működő nemzetközi szolgáltató központja) is, akik adománygyűjtő akciót szerveztek.
„Legmélyebb sajnálatunkat, fájdalmunkat és együttérzésünket fejezzük ki a háborúban érintett lakosság, minden érintett honfitársunk, ügyfelünk és dolgozónk iránt, szívünk mélyéből reméljük a béke mihamarabbi eljövetelét. A Vodafone-nál minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a magunk eszközeivel, a lehető leghatékonyabb módon segítsünk ezekben a rendkívüli, szomorú időkben.” – nyilatkozta Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.
A Vodafone folyamatosan figyelemmel kíséri a helyzetet és az igényeknek megfelelően, szakemberekkel egyeztetve további támogatást kíván nyújtani a következő időszakban, attól függően, hogy aktuálisan hol van rá a legnagyobb szükség.
Kapcsolódó cikkek
- Évente több ezer nő és gyermek életét mentheti meg Tanzániában a Vodafone mentőtaxija
- A Vodafone Alapítvány bemutatta vadonatúj e-learning képzését, a NetGurut
- Ezeket tanácsolja az Országos Mentőszolgálat az ünnepek közeledtével
- Nemzetközi módszerekkel bővíti e-learning képzéseit a Vodafone Alapítvány
- Kihirdették a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj nyerteseit
- Vodafone segítség a korlátozások alatt
- Kizárólag ügyfélszolgálati tevékenység céljából tartanak nyitva a Vodafone üzletei
- A Vodafone Csoport 20 millió eurót fektet a digitális készségek és oktatás fejlesztésébe világszerte
- Ingyenes szoftverrel segíti a digitális oktatást a Vodafone Alapítvány és a Mozaik Kiadó
- 320 digitális eszközzel segíti az oktatást a Vodafone Alapítvány
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Ezért egyre erősebb a felújított mobilok piaca
Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu a távközlési világnap alkalmából gyűjtötte össze az aktuális trendjeit.