Elindult az LG nemzetközi innovációs versenye, várják a jelentkezőket
Az LG Electronics (LG) a varsói Alpha Wolves Summiton bejelentette, hogy elindítja A jövő otthona című globális innovációs versenyt (LG Future Home Global Innovation Challenge). A startupokat és gyors ütemben növekvő vállalkozásokat célzó felhívás olyan innovációkat és megoldásokat keres, amelyek hozzájárulhatnak a kényelmesebb, egészségesebb, összekapcsolt otthonok megteremtéséhez.
Az április 7-8. között megrendezett Alpha Wolves Summit egy különleges esemény, amelynek a házigazdája a Wolves Summit, a közép- és kelet-európai befektetők és technológiai vállalatok hibrid platformja. A kezdeményezés célja, hogy a technológiai iparág ismert szereplőit pénzügyi alapkezelőkkel és ígéretes induló vállalkozásokkal kapcsolja össze. Az LG és a Wolves Summit szorosan együttműködtek A Jövő otthona verseny szervezőpartnereiként.
A várakozások szerint a világ minden táján nagy érdeklődést kelthet a verseny, amelynek során a pályázók feladata, hogy olyan innovációs ötleteket mutassanak be, amelyek javíthatják az életminőséget és az otthoni felhasználói élményt. A nyertesek lehetőséget kapnak arra, hogy együtt dolgozzanak a vállalat új kockázati befektetési részlegével, az LG Future Home üzletággal, valamint erőforrást és finanszírozást kapnak koncepcióik és vállalkozásuk továbbfejlesztéséhez. Az új kezdeményezés emellett kiváló lehetőséget ad a szolgáltatásukkal vagy termékükkel a piacra lépéshez közeledő startupoknak arra, hogy további befektetőket vonzzanak be. A legjobb 10 döntős ugyanis meghívást kap a Wolves Summit kiemelt éves konferenciájára, amelyet május 24. és május 27. között, a lengyelországi Wroclawban rendeznek meg.
A Jövő otthona verseny pályázóinak olyan megoldásokat kell bemutatniuk, amelyek kifejezetten a verseny négy kategóriájának – Új funkciók, kiegészítők vagy szolgáltatások a továbbfejleszthető LG termékekhez; Új életmód-trendekre reflektáló háztartási gépek; Innovációk a háztartási gépek alapanyagaiban, alkatrészeiben vagy vezérlésében; A háztartási gépek jövőbeli átalakulása – egyikéhez kapcsolódnak.
„Izgatottan várjuk, hogy a Wolves Summittal együttműködve elindítsuk A Jövő otthona innovációs versenyt, illetve, hogy szorosan együtt dolgozzunk a nyertes csapatokkal azért, hogy intelligens és a kényelmet elősegítő megoldásokat alkothassunk az otthonok számára” – mondta Oh Sai-kee, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának ügyvezető alelnöke, a kutatás-fejlesztési központ vezetője. „A továbbiakban is támogatjuk a nyílt innovációt, és hasonló gondolkodású partnereket keresünk, hogy különleges élményeket és jobb életet kínáljunk mindenki számára.”
A Jövő otthona versenyre április 8-tól május 9-ig adhatják le pályázataikat az érdeklődők. A nevezéssel kapcsolatos további információk a challenges.wolvessummit.com/lg weboldalon érhetők el.
Kapcsolódó cikkek
- Kivételes termékdizájn-megoldásaiért összesen 25 díjat kapott az LG
- Tavaszi megújulás és friss levegő
- Valódi moziélményt kínálnak a 2022-es LG CineBeam projektorok
- Így lesz hosszú életű a mosógép
- Magyar díjeső a nemzetközi World Summit Awards versenyén
- Hazánkba érkeznek az LG legújabb, 2022-ben bemutatott tévéi
- Energiatakarékossági tévhitek, amiknek még mindig sokan bedőlnek
- Az LG LED-kijelzőin elevenednek meg a Blackdove digitális művészeti alkotásai
- Az LG fejlett autós infotainment-rendszere került a Mercedes új, elektromos luxusszedánjába
- Az LG legújabb innovációi számos elismerést kaptak az idei CES kiállításon
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.