Az üzleti felhasználókat veszi célba a Huawei
Kifejezetten üzleti felhasználásra is kínál a jövőben termékeket a Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága, amely eddig elsősorban a végfelhasználói szegmensre koncentrált. Sokoldalú üzleti termékek, megoldások és szolgáltatási platformok széles választékát nyújtja a Huawei a vállalati szektor számára, beleértve laptopokat, asztali számítógépeket, monitorokat, táblagépeket, illetve nyomtatókat és viselhető okoseszközöket. A kormányzati és vállalati ügyfelek igényeinek megfelelően a Huawei támogatást nyújt a terméktesztelési szabványok, az adatvédelmi megoldások és a teljes életciklusra kiterjedő szolgáltatások terén.
Az elmúlt időszakban jelentősen nőtt az igény a gyors irodai megoldások iránt, ezért a Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága úgy döntött, belép a vállalati piacra, hogy a kormányzati és üzleti fogyasztókat is kiszolgálhassa. A vállalat intelligens és innovatív képességekkel felszerelt irodai és üzleti termékeket kínál, felhasználva a fogyasztói szegmensben elért sikereit a legkorszerűbb megoldások kialakításához. Richard Yu, a Huawei ügyvezető igazgatója a bejelentés kapcsán hangsúlyozta, hogy az új irodai megoldások a kormányzati-, oktatási-, egészségügyi-, gyártási-, szállítási-, pénzügyi- és energiaszektorokat célozzák meg. A Huawei üzleti termékei megfelelnek a teljesítmény- és költséghatékonysági követelményeknek, amellett, hogy jobb és intelligensebb felhasználói élményt nyújtanak.
Átfogó vállalati termékek bevezetése
A vállalati infrastruktúra új korszakba lép, amelyet a felhő- és a mesterséges intelligencia-technológiák uralnak majd. Ezt felismerve a Huawei célja, hogy a vállalati piacon olyan termékeket kínáljon, amelyek végeredményben kiváló minőségű, intelligens, és megbízható platformot eredményeznek a kormányzati- és vállalati ügyféligények kiszolgálására. Ez magában foglalja az üzleti termékek, megoldások és szolgáltatási platformok teljes kínálatát, beleértve a MateBook B laptopokat, a MateStation B asztali számítógépeket, a Display B monitorokat, a MatePad C táblagépeket, illetve a B sorozatú nyomtatókat és viselhető okoseszközöket.
Szigorú szabványok és adatvédelmi megoldások
A Huawei teljes körű támogatást nyújt ügyfeleinek a terméktesztelési szabványok, az adatbiztonsági megoldások és a teljes életciklusra kiterjedő szolgáltatások terén, annak érdekében, hogy megfeleljen a kormányzati és vállalati ügyfelek szigorúbb igényeinek.
A Huawei Fogyasztói Üzletágának minden üzleti felhasználásra szánt terméke szigorú minőségbiztosítási teszteken esett át. Az üzleti asztali számítógépek többek között a robbanásveszély, a mechanikai rezgés, az alacsony légnyomás, az alacsony hőmérséklet, a magas hőmérséklet, a mechanikai hatás, a penész, a napsugárzás, a hőmérsékleti hatás, a rázkódás, a homokpor, a páratartalom és a savas légköri körülmények tesztjein megfelelően teljesítettek. A vállalat kizárólag válogatott anyagokat használ, a termékek tervezésénél pedig a hangsúlyt a megbízhatóságra és a biztonságra helyezi.
A Huawei többszintű adatvédelmi megoldást kínál a megbízható adatátvitel érdekében. A magánszféra védelmére vonatkozó "nincs fenyegetettség, nincs nyomonkövetés és nincs adatszivárgás" elvét szigorúan betartja, és figyelembe veszi a terméktervezés és -fejlesztés minden lépésekor.
Az vállalati felszereltség nem csupán a nagyobb termelékenység eszköze az iparban, hanem egyben az egyre intelligensebb és digitalizálódó gazdaság gerince is. A Huawei üzleti termékekre vonatkozó három alapelve, a minőség, az intelligencia és a megbízhatóság új lendületet adhat az iparágnak, és lehetőséget ad arra, hogy bármelyik iroda okos lehessen.
Kapcsolódó cikkek
- 76 százalékkal nőtt tavaly a Huawei profitja
- A jövő gyárát építette ki Pátyon a Huawei
- Huawei: 2022-ben a globális GDP több mint felét a digitalizált gazdaság termeli meg
- Már havi 560 millió aktív felhasználója van a HUAWEI alkalmazásáruházának
- Mobil napelemekkel és 5G-vel segítik a kutatást a Gemenci természetvédelmi területen
- Digitális pénzügyi és biztonsági innovációs labort nyit a HUAWEI
- Globálisan rekordszámú magyar diák vett részt a Huawei technológiai tehetségprogramján
- Új kiberbiztonsági központot nyitott a Huawei Technologies
- Számos új eszközt és saját operációs rendszerét is bemutatta a Huawei
- Új okoskarkötő a Huawei kínálatában
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.