E-kereskedelmi Konferencia Visegrádon
A járvány okozta kényszerszünet után 2022. május 24-25-én újra megrendezi hagyományos tavaszi E-kereskedelmi Konferenciáját az Ecommerce Hungary Egyesület. Idén óriási az érdeklődés: az e-kereskedelem nagyágyúi az iparág legaktuálisabb témáival, ötvennél is több előadással minden eddiginél nagyobb, 300 fős látogatói létszámmal gyűlnek össze májusban Visegrádon.
Az elmúlt két év különleges volt a kereskedőket, szolgáltatókat, fejlesztőket, elemzőket tömörítő, közel két évtizedes múltra visszatekintő szervezet számára: a járvány alatt rengetegen próbálták ki az online vásárlást, a számok azt mutatják, hogy a világtrendeket követve itthon is egyre többen, egyre többször, egyre többet vásárolunk webes boltokból. Az online kereskedelem dinamikusan fejlődik az egész világon, az újítások, az innovációk szinte mindennaposak. Csak a példa kedvéért: a marketingben, az ügyfélkapcsolatok menedzselésében nő a kifinomult adatelemzés és a mesterséges intelligencia szerepe, a logisztikában rövidül a kiszolgálási idő, a kommunikációs csatornák összekapcsolása, integrálása már szinte alapkövetelmény, terjed az automatizálás és a robotizáció, a fejlesztők „konyhakész”, felhőbe telepített megoldásait boltok ezrei használják. A verseny éles és nemzetközi, senki sem üldögélhet a babérjain, gyors növekedésre, külföldi terjeszkedésre, kreatív, figyelemfelkeltő megoldásokra, egyedi stratégiákra, precíz megvalósításra van szükség.
Az Ecommerce Hungary Egyesület a múlt év ősze óta új struktúrában működik: a szervezet decentralizáltabb lett, a kereskedő tagokat vállalati méret szerint szervezett, önálló tagozatok fogják össze, a B2B szolgáltatók és az elemzőket pedig külön csoportot alkotnak. Az Egyesület alapvető célja az elektronikus kereskedelem szereplői érdekeinek védelme, az online eladás és vásárlás népszerűsítése, a szükséges ismeretek és szaktudás terjesztése. A gazdaságpolitikától kezdve az online szektor trendjein át a konkrét kereskedelmi megoldásokig sokféle témát feldolgozó, előadók és kiállítók tucatjait felvonultató, mindig nagy érdeklődésre számot tartó tavaszi nagykonferenciák mellett az Egyesület tematikus rendezvényeket, találkozókat, tapasztalatcseréket is szervez élő és online formában, fontos szabályozási kérdésekben hallatja a hangját.
A visegrádi konferencia és a nyár után újabb rendezvény következik: az Egyesület Kisvállalati Tagozata idén szeptember 8-án a „Magyar E-kereskedelem Napja” keretében Ecommerce Fesztivált rendez.
Előadások és jelentkezés a konferenciára: https://ecommerce.hu/konferencia
Kapcsolódó cikkek
- Ilyen lesz az e-kereskedelem jövője
- A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora
- Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
- A Jelen kihívása: a Jövő vállalatvezetése
- XIX. Simonyi Konferencia
- Az szja-visszatérítés látványosan fékezte a hazai e-kereskedelem lassulását
- Elkezdődött Gépészeti Szakterületek Nemzetközi Hallgatói Konferenciája
- Jövőkeresés egy bizonytalan jelenben
- A FedEx Express újabb európai piacokon vezeti be nemzetközi e-kereskedelmi szolgáltatását
- Nemzetközi összehasonlításban is sikeres a magyar vállalkozásfejlesztési rendszer
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.
Újra a Magyar Telekom szektorának legvonzóbb munkahelye
Nyolcadik alkalommal mérte fel a PwC Magyarország hazánk munkaerőpiaci preferenciáit és adta át Az év legvonzóbb munkahelye díjakat. Telekommunikáció és média kategóriában immár hetedik alkalommal nyerte el a Magyar Telekom a legjobbnak járó elismerést.
A PwC Magyarország nyolcadik alkalommal adta át az Év Legvonzóbb Munkahelye díjakat
Az alapbér mellett a magánélet tiszteletben tartása és a jó hangulatú, támogató közeg számít munkahelyválasztáskor – derül ki a PwC nyolcadik alkalommal elkészített Munkaerőpiaci preferencia felméréséből, amiben idén több mint 90 000 tapasztalt munkavállaló, egyetemi hallgató és közoktatásban vagy szakképzésben tanuló diák vett részt. Az Év Legvonzóbb Munkahelye Díjat a Mercedes-Benz kapta.