Ruhaápolási megoldások mesterséges intelligenciával
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a továbbfejleszthető ruhaápolási megoldásaiban (upgradeable appliance) alkalmazott mesterséges intelligencia-technológia megkapta a biztonságtudomány globális vezetője, az Underwriter Laboratories AI-algoritmusokra vonatkozó reprodukálhatósági tanúsítványát.* A háztartási gépek piacán most első ízben kiadott hitelesítés bizonyítja az LG mesterséges intelligencia alapú, közvetlen meghajtást alkalmazó AI DD technológiájának fejlett képességeit. A gépi mélytanulást alkalmazó technológia azonosítja a mosásra vagy szárításra váró szövetek típusát, majd az alapján minden egyes töltetnél az ideális ciklust és beállításokat alkalmazza.
Az LG AI DD az első olyan ruhaápolási eszközben használatos mesterséges intelligencia-megoldás, amely megkapta a világ egyik vezető biztonságtudományi kutatóintézete, az Underwriter Laboratories (UL) hitelesítését. A cég legmodernebb technológiáját átfogó vizsgálatnak vetették alá, hogy igazolják képességeit. Az UL a tesztek során számos kritériumot mért, például az LG által használt mélytanulási adatok alkalmasságát és az algoritmus teljesítményét a tényleges használat során.
Az LG AI DD technológiával felszerelt ruhaápolási eszközei nagyobb kényelmet és kíméletes szövetkezelést nyújtanak a felhasználók számára. A forradalmi AI DD a gépi mélytanulás lehetőségeit használja ki, amely technológia lehetővé teszi a gépekbe épített számítógépek számára, hogy önállóan gondolkodjanak és tanuljanak, és ez alapján automatikusan meghatározzák az optimális mosási mintát minden szövettípushoz. Az LG intelligens mosó- és szárítógépei minden egyes töltetnél képesek azonosítani a ruhamennyiség súlyát és puhaságát, így minden alkalommal kiváló eredményt garantálnak, a ruhák és az ágyneműk pedig frissek és tiszták lesznek, miközben kevésbé károsodnak a textíliák.
Az LG saját mesterséges intelligencia-technológiáját számos más szervezet is elismerte, köztük a Korea Testing Laboratory (AI biztonsági tanúsítvány) és a Korean Standards Association (AI+ tanúsítvány).
Az LG idén további innovatív megoldásokkal egészítette ki háztartási gépeinek képességeit, a továbbfejleszthető készülékek (upgradeable appliances) koncepciójának bevezetésével. A felhasználói kényelmet segíti, hogy az LG bővíthető gépeihez új funkciókat adhatunk szoftveres és hardveres frissítésekkel, amelyek a ThinQ mobilalkalmazáson keresztül érhetők el.
„Az, hogy az LG élvonalbeli mesterséges intelligencia-technológiája a piacon elsőként kapta meg az UL hitelesítését, bizonyítja vezető szerepünket a háztartási gépek globális piacán” — mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartási gép és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Az LG a jövőben is még magasabb szintekre emeli majd a felhasználói élményt. Célunk, hogy könnyebbé tegyük a mindennapi életet innovatív háztartási gépeinkkel, amelyek legújabb AI-megoldásainkat és egyedi ruhaápolási technológiáinkat alkalmazzák.”
________________
* A tanúsítvánnyal ellátott termékek jelenleg csak a koreai régióban kaphatók.
Kapcsolódó cikkek
- Így gondolkodunk a távmunkáról
- Állás helyett vállalkozás – nagy robbanás történt Magyarországon
- Az LG Objet kollekció arany minősítést kapott a világ egyik legrangosabb dizájnversenyén
- Tudásmegosztó platformot mutatott be az LG és az Element AI
- UV-fénnyel fertőtlenítő robotot mutatott be az LG
- Az LG elhozta a mosás következő generációját
- CES 2020: Mesterséges intelligencia az LG-vel
- Valódi 8K képminőségű, mesterséges intelligenciával felszerelt tévék az LG-től
- Okos funkciókkal ellátott sütők az LG-től
- Az LG és a Qualcomm közösen fejlesztik az autós felhasználói élményt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.