A hazai kreatív ipari startupok számára hirdet versenyt a Tech In The City
A hazai kreatív ipari startupok számára hirdet versenyt a Tech In The City, a hazai forduló győztese pedig továbbjut a Creative Business Cup június végi nemzetközi döntőjébe.
Először kerül megrendezésre idehaza a Creative Business Cup, ami a kreatív iparban működő startupok számára életrehívott versenysorozat és egyben egy nemzetközi közösség is. A Creative Business Cup több, mint 70 országban kerül megrendezésre, ami az innovatív és kreatív startupok legnagyobb seregszemléje és megmérettetése. A versenyt idén már 10. alkalommal rendezi meg a dán központtal működő Creative Business Network. A Creative Business Cup globális verseny mögött a kreatív és innovatív startupokat összefogó és támogató Creative Business Network áll, amely partnerhálózatával a kulturális és kreatív iparágak összekapcsolásán és megerősítésén dolgozik világszerte.
A startup verseny egy remek lehetőség, a tanulni és fejlődni vágyó vállalkozásoknak, hiszen a verseny mögött álló szervezetek kiterjedt nemzetközi hálózattal, tudással, mentorációval és különböző értékes üzleti lehetőségekkel is segítik a résztvevőket. A versenyen való részvétel belépő a világ legkiterjedtebb globális kreatív hálózatába, ahol értékes visszajelzések, workshopok, bootcampek és befektetői találkozók révén építhetik vállalkozásukat a csatlakozó vállalkozók. A Creative Business Cup versenyzői egyben lehetőséget kapnak arra, hogy a hazai és globális megmérettetésen a szakmai zsűri, befektetők, startupok és kiemelkedő üzleti vezetők előtt mutassák be a megoldásukat.
Idehaza a Tech In The City szervezésében kerül megrendezésre a magyarországi döntő, ahol a zsűri által legjobbnak talált startup a június végi koppenhágai BRIGHT iparági konferencián és globális döntőn Magyarországot fogja képviselni. Minden évben az összes nemzeti verseny a Creative Business Cup globális döntőjében csúcsosodik ki, ahol több, mint 80 kreatív szupernóva, briliáns előadó, zsűri tag és befektető találkozik a BRIGHT iparági fórumon, hogy az innováció és a kreatív üzleti erőfeszítések előmozdítására összpontosítsanak. A hazai megmérettetésre azon csapatok jelentkezését várják, akik már működő, vagy a piacra bevezetett termékkel, vagy szolgáltatással rendelkeznek a következő területek egyikén: reklám, média, építészet, kézművesség, design és tervezés, élménytechnológiák, divat, film, videó és fotográfia, gasztronómia, szabadidős tevékenységek, zene, előadóművészet, játék és tanulás, rádió és televízió, szoftver, VR és AR megoldások, és 3D nyomtatás. A kreatív iparágban tevékenykedő startupok a Creative Business Cup Hungary versenyére egészen június 2-ig jelentkezhetnek. A következő oldalon minden fontos tudnivaló megtalálható a versennyel és a regisztrációval kapcsolatban. A kiválasztott startupoknak a 2022. június 10-én megrendezésre kerülő budapesti döntőn lesz lehetőségünk bemutatkozni.
A Tech In The City és partnerei elkötelezett támogatói a vállalkozói és startup ökoszisztémának, tevékenységük középpontjában a technológiával, digitalizációval és innovációval kapcsolatos szemléletformálás és szakmai tevékenységek állnak. A Startup Grind Budapest a hazai vállalkozói és startup világ aktív szereplője és a Mediaspace.global, a média, marketing, technológia, szabályozás és innováció vezető szakembereinek globális platformja stratégiai együttműködő patnerként csatlakozott a kezdeményezéshez.
“A hazai közösségek, vállalkozások és szervezetek szoros együttműködésére van szükség, így a kreatív ipar számára is elengedhetetlen, hogy bővüljön és erősödjön az őket támogató hálózat – és végső soron a kulturális és kreatív ágazatot a reflektorfénybe helyezzük.” – jelentették ki a kezdeményezés mögött álló szervezetek képviselői.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét bemutatkoznak európa legjobb női startup csapatai
- A magyar Orca Aerospace bejutott a Startup Világbajnokság döntőjébe
- 1 milliós dolláros fődíj a budapesti startup versenyen
- Startup ötletgyár épül a válság ellen
- A műanyagokat lebontó mikrobákat fejlesztő Poliloop lett az év magyar startupja
- Hello Tomorrow: Négy magyar vállalkozás a világ legígéretesebb deep tech startupjai között
- Magyar kezdeményezés vitte Európa legjobb női startupjait ismét Londonba!
- Jöhet a láthatatlan pénztárca
- Hatodik alkalommal startolt a Women Startup Competition
- Két magyar startup is esélyes a 25.000 eurós fődíjra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Az eMAG több mint 1 millió, “Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viselő ajánlattal készül november 15-ére
Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több mint 1 millió az „Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viseli majd. Így 2024-ben tíz ajánlatból majdnem nyolcnál az eMAG-on az „Az év legjobb ára nálunk” felirattal lesz feltüntetve. Ezek az ajánlatok több ezer Marketplace partner ajánlatait is tartalmazzák.