A Fujitsu értékesítési partnereire is kiterjeszti uSCALE „as-a-Service” kínálatát

forrás: Prím Online, 2022. június 23. 11:19

A Fujitsu SELECT értékesítési partnereire is kiterjeszti népszerű uSCALE szolgáltatásként nyújtott infrastruktúra (infrastructure-as-a-service – IaaS) kínálatát. Így a SELECT partnerek ügyfelei rugalmas, felhőszerű modell alapján, fogyasztásalapú havi számlázással vehetik igénybe az infrastruktúrát. A partnerek így nagyobb értéket nyújthatnak ügyfeleiknek, a költségek és a kockázat kiegyensúlyozása mellett növelhetik árbevételüket, és kínálatukat pontosan az ügyféligényekhez igazíthatják.

Az IDC kutatása szerint* a szervezetek 85%-a már jelenleg is hibridfelhős környezetben működik, bár adatai többségét még mindig helyben tárolja. A piac egyik fontos trendje a Fujitsu uSCALE-hez hasonló fogyasztásalapú modellek bevezetése az infrastruktúramegoldásoknál. Ily módon a SELECT partnerek ügyfelei rugalmasan elérhetik saját IT-infrastruktúrájukat és a kapcsolódó szoftvereket, elegendő erőforráshoz jutnak a kezdeti igények kielégítéséhez, növekedés esetén pedig pufferkapacitáshoz férhetnek hozzá. Ráadásul a konstrukció a Fujitsu szakmai partnerei, a SUSE, a RedHat, a NetApp és a Nutanix értéknövelő kiegészítő IT-infrastruktúra megoldásai és szoftverei felé is utat nyit.

 

A uSCALE-en keresztül a SELECT partnerek használatalapú szolgáltatásokkal és IT-infrastruktúrával láthatják el ügyfeleiket – igény szerint, kockázatmentesen. Az üzleti ügyfelek javíthatják agilitásukat és anélkül juthatnak hozzá a fejlődésük gyorsítását elősegítő infrastruktúra kiépítéséhez szükséges pénzügyi likviditáshoz, hogy induláskor jelentős összegeket kellene fektetniük a számítástechnikai infrastruktúrába. A SELECT partnerek pontosan annyi erőforrást vehetnek igénybe a Fujitsutól, amennyire épp szükségük van, ami új üzleti lehetőségeket nyit meg előttük. Új, értéknövelő szolgáltatásokat nyújthatnak ügyfeleiknek a Fujitsu partnerökoszisztémájának gazdag kínálatából válogatva.

 

 

Fernanda Catarino, a Fujtisu értékesítési partnerekért, szakmai szövetségekért és ökoszisztémáért feleős európai vezetője elmondta: „Azzal, hogy SELECT értékesítési partnereinkre is kiterjesztjük a Fujitsu uSCALE konstrukciót, lehetővé tesszük számukra, hogy magasabb szintű agilitást nyújtsanak végfelhasználó ügyfeleiknek az IT-működés finanszírozása terén. A partnerek egyszerűen, minimális kockázat és komplexitás mellett vezethetnek be új szolgáltatásokat és teremthetnek új értéket. Az ügyfelek számára előnyt jelent, hogy induló beruházás nélkül, azonnal hozzáférnek a legújabb infrastruktúratechnológiákhoz. Rugalmasan skálázhatják kapacitásukat mindkét irányba, és mindig csak a ténylegesen igénybe vett erőforrások után kell havonta fizetniük.”

 

A uSCALE szolgáltatásként nyújtott infrastruktúrával a SELECT partnerek ügyfelei javíthatják költséggazdálkodásukat, enyhíthetik kockázataikat és gyorsíthatják működésüket a hagyományos infrastruktúrabeszerzéshez képest. 

 

A Fujitsu értékesítési partnerei kétféleképpen vehetik fel kínálatukba a uSCALE-t:

1. A végfelhasználó ügyfelek felé szolgáltatóként fellépve, kézben tartják a szolgáltatásnyújtást és a számlázást. 

2. Azok a partnerek, akik szívesen biztosítanák ügyfeleiknek a fogyasztásalapú modell előnyeit, de nem szeretnének szolgáltatói viszonyba lépni velük, közvetlenül összekapcsolhatják a Fujitsut és a végfelhasználó ügyfelet, és jutalékot kapnak az ajánlásért.

 

Astrid Dissmann, a Concat SELECT Expert partner értékesítési vezetője hozzátette: „A Fujitsu uSCALE csapatától kapott folyamatos támogatásnak és annak köszönhetően, hogy könnyen be tudtuk mutatni a Fujitsu uSCALE előnyeit, csapatunk már megbízást kapott Németország egyik jelentős állami szereplőjétől. A uSCALE-lel jobban és sokkal agilisabban tudunk igazodni az ügyfelek növekvő szükségleteihez. Ráadásul a uSCALE szerződéses és szolgáltatási feladatai a mi elképzeléseinknek is megfelelnek.”

 

_________________

* A Fujitsu és a Veritas megbízásából készült IDC InfoBrief: Az adatreziliencia és a megfelelés növelése a hibrid felhőben (Boosting Data Resilience and Compliance in Hybrid Cloud), dokumentumszám: #EUR147585021, 2021. június

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01