IaaS kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: IaaS

A Fujitsu értékesítési partnereire is kiterjeszti uSCALE „as-a-Service” kínálatát
A Fujitsu SELECT értékesítési partnereire is kiterjeszti népszerű uSCALE szolgáltatásként nyújtott infrastruktúra (infrastructure-as-a-service – IaaS) kínálatát. Így a SELECT partnerek ügyfelei rugalmas, felhőszerű modell alapján, fogyasztásalapú havi számlázással vehetik igénybe az infrastruktúrát. A partnerek így nagyobb értéket nyújthatnak ügyfeleiknek, a költségek és a kockázat kiegyensúlyozása mellett növelhetik árbevételüket, és kínálatukat pontosan az ügyféligényekhez igazíthatják.

Felhő infrastruktúra nélkül nehéz lesz versenyben maradni az Oracle tanulmánya szerint
Egy 1610 informatikai szakember megkérdezésével készült tanulmány szerint az elmúlt negyedévben jelentősen növekedett azon vállalatok száma, amelyek felismerték és igénybe veszik a felhő infrastruktúra szolgáltatások nyújtotta üzleti lehetőségeket.

Oracle-tanulmány a felhő alapú infrastruktúráról
Az Oracle új tanulmánya kimutatta, hogy a teljesítmény és az innováció növelése érdekében a vállalatok gyors ütemben térnek át az infrastruktúra szolgáltatásra (IaaS, Infrastructure as a Service) használatára.

A Fujitsu K5 felhőszolgáltatása lehet a kulcs a gyorsabb digitális átalakuláshoz
A Fujitsu a mai napon bejelentette következő generációs IaaS és PaaS felhőszolgáltatása, a Fujitsu K5 globális kiterjesztését.
Cikkgyűjtő
További híreink
Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?
Szoboszlai Dominik csatlakozása a Liverpool FC-hez nem csak a magyar, hanem a nemzetközi futballrajongók figyelmét is felkeltette. A középpályás teljesítménye és a csapat sikerei iránti érdeklődés folyamatosan növekszik. A nagy népszerűséghez természetesen hozzájárulnak a közösségi oldalak és azok az infokommunikációs lehetőségek, amelyekkel ma már akár útközben is nyomom követhetjük Szoboszlai Dominik játékát.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.