Élményalapú virtuális játszótér
A Samsung Electronics bejelentette a Samsung Space Tycoon virtuális játszótér elindítását, amely mostantól megtalálható a metaverzum globális felületén, a Robloxon. A Space Tycoon egy olyan virtuális tér, amelyben a felhasználók a Samsung termékeit használva, földönkívüli lényekkel szövetkezve hozhatnak létre és játszhatnak különféle játékokat, valamint oszthatják meg az élményeiket. A szolgáltatás a dizájn és a funkcionalitás tekintetében az üzleti életet szimuláló “tycoon” műfajból merítkezik.
A Samsung ezt a virtuális játszóteret elsősorban a Z generáció számára hozta létre, hogy egy olyan integrált élményt nyújtson számukra a metaverzumban, ahol megalkothatják és élvezhetik saját Samsung termékeiket. A vállalat célja, hogy a fiatalabb fogyasztók megtapasztalhassák a márka nyújtotta lehetőségeket, és kapcsolatba léphessenek egymással.
„A Space Tycoont olyan játszótérnek alkottuk meg, ahol a vásárlók kipróbálhatják a virtuális terek korlátlan lehetőségeit” – mondta Jinsoo Kim, a Samsung Vállalati dizájnközpontjának alelnöke. „Lehetőséget szerettünk volna adni a Z generációs fogyasztóknak arra, hogy a Samsung termékekről olyan tapasztalatokat szerezhessenek, amilyenekre korábban nem volt módjuk. Továbbra is olyan tartalmakat fogunk bemutatni, amelyek még tartalmasabb, még szórakoztatóbb digitális élményeket nyújtanak mind jelenlegi, mind jövőbeli ügyfeleink számára.”
A Space Tycoon középpontjában a Samsung Space Station űrállomás, valamint egy kutatólaboratórium áll, ahol az űrlények a márka legújabb termékeivel kapcsolatos kutatásokat végzik. A játék három speciális területből áll: egy bányászati zónából (Mining Zone) az erőforrások beszerzéséhez, egy boltból (Shop) a játékelemek megvásárlásához, valamint egy laboratóriumból (Lab) a termékek gyártásához.
A Space Tycoonban a felhasználók a kitermelt nyersanyagok felhasználásával különböző Samsung termékeket tervezhetnek – a Galaxy okostelefonoktól kezdve a legkülönfélébb tévékészülékekig és háztartási gépekig –, valamint játékelemeket is vásárolhatnak és fejleszthetnek. A felhasználók kiélhetik kreativitásukat ebben a térben, például úgy, hogy a való életben megtalálható készülékeket a játékban különböző módokon használható eszközökké alakíthatják. Az összehajtható okostelefon, a Galaxy Z Flip például táskává vagy robogóvá alakítható át, és ahogyan a felhasználók is egyre inkább szabadjára engedik fantáziájukat, a legelképesztőbb ötletek valósulhatnak meg. Így jöhet létre egy légdeszka a Jet Bot porszívóból, vagy egy egyszemélyes helikopter a The Sero televízióból.
Jelenleg több mint 20 Samsung termék érhető el a Bolt (Shop) kínálatában, ahol a megvásárolt készülékek színe az elért szintek függvényében változhat, emellett pedig a portfólió folyamatosan frissül majd az új termékcsaládokkal.
A Space Tycoon először 14 nyelven jelenik meg*, így – többek között – koreaiul, angolul, kínaiul és spanyolul is lehet használni a szolgáltatást. A játék a jövőben további funkciókkal bővül, melyeknek köszönhetően a felhasználók kapcsolódhatnak egymással, megoszthatják saját alkotásaikat vagy részt vehetnek egy exkluzív, virtuális partin.
_____________
* A szolgáltatás magyar nyelven nem elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Kihirdették a Samsung és az EdisonKids közös versenyének nyerteseit
- A hat kortárs alkotó a Samsung táblagépén hozott létre egy NFT-t
- A magyar Z generáció már megtette az első lépést a fenntarthatóbb jövő felé
- Több mint egymillió Smart Monitort adott el a Samsung
- A Samsung új memóriakártyáját hosszú távú videózásra tervezték
- Ellenálló kialakítással és tartósan magas teljesítménnyel érkeznek az új Samsung SSD-k
- Eredményesen csökkentették a Samsung tévék karbonlábnyomát
- A Samsung 71 iF Design Díjat nyert el 2022-ben
- Az ABB és a Samsung közösen fejlesztenek holisztikus okosépület-technológiákat
- Tehetséges fiatal művészekkel idézi meg az elveszett órát a Samsung
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.