Szeptember 8. a Magyar E-kereskedelem Napja

forrás: Prím Online, 2022. július 29. 11:24

A magyar e-kereskedők non-profit érdekvédelmi szervezete, az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozata szeptember 8-án szervezi meg a Magyar E-kereskedelem Napja című óriásrendezvényét. A minőségi konferenciaelőadások és a kiállítói standok egy napra szóló ajánlatai mellett 12 workshop és közel 600 konzultációs időpont várja a webshop üzemeltetőket. A rendezvényen résztvevő e-kereskedők díjmentesen válnak a szervezet tagjaivá és benevezhetnek az Ecommerce Hungary Nagydíjra is.

A magyar e-kereskedők érdekvédelmi szervezete, az Ecommerce Hungary Egyesület Kisvállalati Tagozata ma jelentette be, hogy szeptember 8-án egy óriásrendezvényen várja a magyar webshop üzemeltetőket. A rendezvény fő célja a tudásmegosztás: konferencia előadásokkal, sok workshoppal és még több ingyenes konzultációs lehetőséggel készül a non-profit szervezet. 

 

Hangsúlyos eleme a rendezvénynek, hogy a szakma legjobbjainak számító szakemberek mellett több e-kereskedő is tart prémium előadást vagy lép fel társelőadóként, többek között Zabari István (Lumenet), Csányi Zoltán (dressa.hu), Káplár Kornél (Káplár Fatelep), Demeter Zoltán (mozishop.hu). 

 

 

Minden rendezvényen igény van az intenzívebb és hosszabb tudásmegosztó foglalkozásokra. Az Ecommerce Hungary 11 workshoppal készül, ahol a kisebb webshopoknak üzemeltetési tanácsadást nyújtó Szeles Balázs (Webshop Mentor) és Ujvári Adrienn (Shopmentor) és több más tanácsadó mellett a Gazdasági Versenyhivatal és az Igazságügyi Minisztérium szakemberei készítik fel a webshopokat a 2022-es őszi/téli szezon kihívásaira. 

 

Újdonság lesz az, hogy az egyik teremben teljesen személyre szabott díjmentes tanácsadást is kaphatnak a webshop üzemeltetők. Csaknem hatszáz, egyenként negyedórás konzultációs időpontot tudnak foglalni a rendezvény résztvevői a nagy neveknek számító tanácsadókhoz és szakértőkhöz olyan témákban, mint a SEO, PPC marketing, adózás, könyvelés, közösségi marketing, fogyasztóvédelem, jog, általános stratégia, fulfillment és a piacépítés. 

 

A szervező non-profit egyesület a rendezvénnyel együtt indítja útjára az Ecommerce Hungary Nagydíjat kisvállalati kategóriában, amire a jegyvásárló webshop üzemeltetők díjmentesen tudnak benevezni. Kilenc szegmensben várják a jelentkezőket a díj szervezői: autó-motor, baba-mama, divat-ruházat, ház-barkács, játék-ajándék, sport-fitnesz, műszaki cikk, számtech-kütyük, szépség-egészség. 

 

A rendezvényre jegyet váltó webshopok egy évre automatikusan az Ecommerce Hungary tagjaivá válnak. „A célunk az volt, hogy egy igazi, minőségi rendezvény és az Ecommerce Hungary Nagydíj mellett adjunk egy lehetőséget a kisebb webshopoknak, hogy tagjainkká váljanak és beállhassanak az érdekvédelmi védőernyőnk alá, mindezt egy jelképes összegért.” – emelte ki dr. Ormós Zoltán, az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozatának vezetője. Konkrét példát is hozott: nemrégiben egy webshop üzemeltető képviseletét vállalata fel a tagozat, akinek egy elállási joggal kapcsolatos kérdésben gyűlt meg a baja a fogyasztóvédelmi hatósággal. Ormós Zoltán hozzátette: „Szilárd meggyőződésünk az, hogy a fogyasztóvédelem mellett szükség van ’kereskedővédelemre’ is, hiszen a pálya sokszor túlbillen a kereskedők hátrányára és ehhez még hozzáadódik az is, hogy néhány fogyasztó kihasználja ezt a túlbiztosítást. A rendezvény mottója emiatt is lett az, hogy ’Mindent az e-kereskedőknek, mindent az e-kereskedőkért.” 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként. 

2024. november 14. 21:20

Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?

Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül. 

2024. november 14. 18:19

Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása.  Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.

2024. november 14. 14:55

A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett

Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása. 

2024. november 14. 13:17

A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.

2024. november 14. 11:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06