Avaya: szerződés 2 millió hangpostafiók kezelésére
, 2001. február 15. 18:41
Az Avaya négyéves időtartamra szóló, több millió dollár értékű outsourcing megállapodást kötött a világ egyik legnagyobb kommunikációs szolgáltatójával, az SBC Communications Inc.-vel beszédcélú üzenetkezelői szolgáltatások átfogó biztosítására lakossági és az üzleti ügyfelek számára az Ameritech, az SBC tagvállalata által kiszolgált területen.
A megállapodás az Avaya önálló működésének egyik eddigi legnagyobb outsourcing szerződése. A szerződés hosszú üzleti múltra visszatekintő kapcsolat alapján született. Az Avaya kezelte korábban az Ameritech beszédcélú üzenetkezelői szolgáltatásait. A szerződés több mint 2 millió lakossági és üzleti hangposta kezelésére terjed ki, mely szolgáltatásokat az Ameritech-ügyfelek veszik igénybe Illinois, Indiana, Michigan, Ohio és Wisconsin államokban. A szerződés szerint az Avayának kell biztosítania az Ameritech-ügyfeleknek nyújtandó segélyvonal call center oldali támogatását, a hangposta-szolgáltatáshoz kapcsolódó áthelyezéseket, bővítéseket és cseréket.
Kapcsolódó cikkek
- 758 millió dollár veszteség az STMicroelectronics-nál
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját
- Jó második negyedévet zárt a Check Point
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség
- Majdnem duplázott az Apple
- Deák Gábor a Megatrend Zrt. új vezérigazgatója
- Beérik az átalakítás Tele2-nél
- Amazon.com: közel négyszeres eredményjavulás
- Internetes reklámcéget vett az AOL is