2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok – XI. Hangszépségverseny
Az Adatvezérelt Marketing Szövetség – DIMSZ Contact Center tagozata idén tizenegyedik alkalommal rendezi meg Contact Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2022. szeptember 15. éjfélig várják, a nevezés továbbra is ingyenes.
2012-es indulása óta már tizenegyedik alkalommal rendezik meg – az ügyfélszolgálatosok megmérettetését – a Hangszépségversenyt. Ez az a verseny, ami lehetőséget ad arra, hogy a szervezők felhívják a figyelmet az ügyfélkapcsolati terület fontosságára és a contact centerekben nap, mint nap, ügyfelekkel kapcsolatba lépő kollégák kiemelkedő értékére. Az elmúlt években, többek közt, olyan cégek munkatársaitól érkezett nevezés, mint: 1818, Aegon, Budapest Bank Zrt., Call to Action, CIB Bank, Cofidis, Dreher, Genertel, Hometelesales, IKEA, Intrum Justitia, K&H Bank, Lidl, Magyar Cetelem, Magyar Posta, Magyar Telekom, Max & Future, MOL, MULTICOM Group, MVM, NKM, Oney, Photel, Protocall, Raiffeisen, Studio Moderna 2000 TV-Shop, SYKES, Trenkwalder, Vodafone.
Az előző évekhez hasonlóan egy szervezői zsűri választja ki a shortlisteseket a beérkezett nevezések közül, majd a döntőbe jutott 10-10 legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatos közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb hangú női és férfi call centerese.
A zsűrizést és a közönségszavazást követően, a győzteseket pedig szeptember 29-én hirdetik ki a CONTACT konferencián. A szakmai elismerésen kívül a nyerteseket értékes nyereményekkel is jutalmazzák. Az idei megmérettetésre egy bekezdésnyi szöveget kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni, ami megtalálható a Hangszépségverseny weboldalán.
„A Hangszépségverseny sorozat a szövetség egyik legnagyobb hagyománnyal rendelkező, sikeres és sok kollégát megmozgató projektje. Ezért használjuk ezt a csatornát is arra, hogy a beküldendő idézettel felhívjuk a résztvevők és partnereink figyelmét a fenntarthatóság fontosságára a marketingkommunikáció területén is.” – tette hozzá Huszics György a DIMSZ elnöke.
A XI. Hangszépségverseny támogatói a Geomant, a Magyar Posta és a MULTICOM Group, és a CONTACT konferencia.
További információ a verseny Facebook-oldalán és weboldalán.
Kapcsolódó cikkek
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Hogyan növeli az ügyfélszolgálat az ügyfelek lojalitását válság idején
- Új trendek a contact centerek világában
- Éves tisztújító közgyűlést tartott a DIMSZ
- Covidálló-e a hűség?
- Fontos változások az adatvédelem gyakorlatában
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók
- 10 éven belül eltűnhet a klasszikus ügyfélszolgálati irodák többsége
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.