2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok – XI. Hangszépségverseny
Az Adatvezérelt Marketing Szövetség – DIMSZ Contact Center tagozata idén tizenegyedik alkalommal rendezi meg Contact Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2022. szeptember 15. éjfélig várják, a nevezés továbbra is ingyenes.
2012-es indulása óta már tizenegyedik alkalommal rendezik meg – az ügyfélszolgálatosok megmérettetését – a Hangszépségversenyt. Ez az a verseny, ami lehetőséget ad arra, hogy a szervezők felhívják a figyelmet az ügyfélkapcsolati terület fontosságára és a contact centerekben nap, mint nap, ügyfelekkel kapcsolatba lépő kollégák kiemelkedő értékére. Az elmúlt években, többek közt, olyan cégek munkatársaitól érkezett nevezés, mint: 1818, Aegon, Budapest Bank Zrt., Call to Action, CIB Bank, Cofidis, Dreher, Genertel, Hometelesales, IKEA, Intrum Justitia, K&H Bank, Lidl, Magyar Cetelem, Magyar Posta, Magyar Telekom, Max & Future, MOL, MULTICOM Group, MVM, NKM, Oney, Photel, Protocall, Raiffeisen, Studio Moderna 2000 TV-Shop, SYKES, Trenkwalder, Vodafone.
Az előző évekhez hasonlóan egy szervezői zsűri választja ki a shortlisteseket a beérkezett nevezések közül, majd a döntőbe jutott 10-10 legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatos közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb hangú női és férfi call centerese.
A zsűrizést és a közönségszavazást követően, a győzteseket pedig szeptember 29-én hirdetik ki a CONTACT konferencián. A szakmai elismerésen kívül a nyerteseket értékes nyereményekkel is jutalmazzák. Az idei megmérettetésre egy bekezdésnyi szöveget kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni, ami megtalálható a Hangszépségverseny weboldalán.
„A Hangszépségverseny sorozat a szövetség egyik legnagyobb hagyománnyal rendelkező, sikeres és sok kollégát megmozgató projektje. Ezért használjuk ezt a csatornát is arra, hogy a beküldendő idézettel felhívjuk a résztvevők és partnereink figyelmét a fenntarthatóság fontosságára a marketingkommunikáció területén is.” – tette hozzá Huszics György a DIMSZ elnöke.
A XI. Hangszépségverseny támogatói a Geomant, a Magyar Posta és a MULTICOM Group, és a CONTACT konferencia.
További információ a verseny Facebook-oldalán és weboldalán.
Kapcsolódó cikkek
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Hogyan növeli az ügyfélszolgálat az ügyfelek lojalitását válság idején
- Új trendek a contact centerek világában
- Éves tisztújító közgyűlést tartott a DIMSZ
- Covidálló-e a hűség?
- Fontos változások az adatvédelem gyakorlatában
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók
- 10 éven belül eltűnhet a klasszikus ügyfélszolgálati irodák többsége
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.