További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Hogyan növeli az ügyfélszolgálat az ügyfelek lojalitását válság idején
- Új trendek a contact centerek világában
- Éves tisztújító közgyűlést tartott a DIMSZ
- Covidálló-e a hűség?
- Fontos változások az adatvédelem gyakorlatában
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók
- 10 éven belül eltűnhet a klasszikus ügyfélszolgálati irodák többsége
- Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
- Két forró témával foglalkozik a DIMSZ adatvédelmi kerekasztala
- Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait
- Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését
- Összefogva edukál a magyar keresőmarketing szakma
- Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung
- Ingyenessé teszi webes ügyfélszolgálati szoftverét a segítő szervezetek számára a Comnica
- Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák
- Ki a felelős a személyes adataim biztonságáért?
- Adatvezérelt nap 2020
- Bemutatkozott a DIMSZ Keresőmarketing tagozata
- Új elnökségi tagokat választott a DIMSZ
- Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok
- Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung
- Min bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése?
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- Idén is megvannak az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai!
- Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos
- Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét
- Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- Több mint félmillió hívást kezelt tavaly a MÁVDIREKT
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- Megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában
- 1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Változik a MÁVDIREKT hívószáma