2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok – XI. Hangszépségverseny
Az Adatvezérelt Marketing Szövetség – DIMSZ Contact Center tagozata idén tizenegyedik alkalommal rendezi meg Contact Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2022. szeptember 15. éjfélig várják, a nevezés továbbra is ingyenes.
2012-es indulása óta már tizenegyedik alkalommal rendezik meg – az ügyfélszolgálatosok megmérettetését – a Hangszépségversenyt. Ez az a verseny, ami lehetőséget ad arra, hogy a szervezők felhívják a figyelmet az ügyfélkapcsolati terület fontosságára és a contact centerekben nap, mint nap, ügyfelekkel kapcsolatba lépő kollégák kiemelkedő értékére. Az elmúlt években, többek közt, olyan cégek munkatársaitól érkezett nevezés, mint: 1818, Aegon, Budapest Bank Zrt., Call to Action, CIB Bank, Cofidis, Dreher, Genertel, Hometelesales, IKEA, Intrum Justitia, K&H Bank, Lidl, Magyar Cetelem, Magyar Posta, Magyar Telekom, Max & Future, MOL, MULTICOM Group, MVM, NKM, Oney, Photel, Protocall, Raiffeisen, Studio Moderna 2000 TV-Shop, SYKES, Trenkwalder, Vodafone.
Az előző évekhez hasonlóan egy szervezői zsűri választja ki a shortlisteseket a beérkezett nevezések közül, majd a döntőbe jutott 10-10 legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatos közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb hangú női és férfi call centerese.
A zsűrizést és a közönségszavazást követően, a győzteseket pedig szeptember 29-én hirdetik ki a CONTACT konferencián. A szakmai elismerésen kívül a nyerteseket értékes nyereményekkel is jutalmazzák. Az idei megmérettetésre egy bekezdésnyi szöveget kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni, ami megtalálható a Hangszépségverseny weboldalán.
„A Hangszépségverseny sorozat a szövetség egyik legnagyobb hagyománnyal rendelkező, sikeres és sok kollégát megmozgató projektje. Ezért használjuk ezt a csatornát is arra, hogy a beküldendő idézettel felhívjuk a résztvevők és partnereink figyelmét a fenntarthatóság fontosságára a marketingkommunikáció területén is.” – tette hozzá Huszics György a DIMSZ elnöke.
A XI. Hangszépségverseny támogatói a Geomant, a Magyar Posta és a MULTICOM Group, és a CONTACT konferencia.
További információ a verseny Facebook-oldalán és weboldalán.
Kapcsolódó cikkek
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Hogyan növeli az ügyfélszolgálat az ügyfelek lojalitását válság idején
- Új trendek a contact centerek világában
- Éves tisztújító közgyűlést tartott a DIMSZ
- Covidálló-e a hűség?
- Fontos változások az adatvédelem gyakorlatában
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók
- 10 éven belül eltűnhet a klasszikus ügyfélszolgálati irodák többsége
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.