Megint nagyot lép az Alza.hu
Október elején az Alza.hu megnyitotta új kereskedelmi egységét Magyarországon. A kiváló közlekedéssel és rengeteg parkolóhellyel rendelkező AlzaShop egy vadonatúj szolgáltatást is kínál: itt van az első AlzaDrive Magyarországon. A vásárlóknak mostantól az autóból se kell kiszállniuk, hogy átvegyék megrendeléseiket. Az áruház mellett itt helyezkedik el az Alza új logisztikai központja is, amely lehetővé teszi, hogy az e-shop jelentős árukészletet tartson raktáron, és így gyorsabb kiszállítást biztosítson.
Az Alza.hu egy lépéssel ismét közelebb kerül ügyfeleihez, és új szolgáltatásokkal rukkol elő a még kitűnőbb vásárlói élmény érdekében. Négy évvel budapesti bemutatótermének megnyitása után újabb áruházat nyit, ezúttal Budapesttől délre, Szigetszentmiklóson közvetlenül az M0 mellett. A 80 m2 alapterületű üzlet az Alza első magyarországi logisztikai központjának része. A webáruház itt indítja el Magyarországon először az AlzaDrive szolgáltatást.
„Büszkeséggel tölt el, hogy logisztikai, értékesítési, expanziós, informatikai és több más csapatunk lelkesedésének és szoros együttműködésének köszönhetően budapesti bemutatótermünk indulása után csaknem napra pontosan négy évvel sikerült megnyitnunk az első magyarországi logisztikai központunkat is, ahol új üzlethelyiség és az igazán egyedi koncepciójú AlzaDrive szolgáltatás is a vásárlók rendelkezésére áll” – nyilatkozta Miroslav Köváry, az Alza.hu webhopot üzemeltető Alza.cz igazgatótanácsának alelnöke.
„Az új egység, és különös tekintettel a szigetszentmiklósi logisztikai központ megnyitásával újfent közelebb kerülünk vásárlóinkhoz és a “megrendelés a gondolat sebességével, kézbesítés teleportálva” küldetésünkhöz. A helyi raktárkészlet lehetővé teszi számunkra, hogy lerövidítsük a szállítási határidőket, különösen a hazai beszállítóktól beszerzett áruk esetében” – egészítette ki Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője, majd hozzátette: „Meggyőződésünk, hogy a vásárlók nem csak a karácsonyi szezonban fogják sokat használni az új AlzaDrive-ot, hiszen az tökéletesen kiegészíti az AlzaBoxok szolgáltatásait, és lehetővé teszi, hogy a nagyobb méretű megrendeléseket is kényelmesen, sorban állás nélkül, közvetlenül az autójukban ülve vegyék át az ügyfelek.”
A webshopból egyenesen az autóba
Az AlzaDrive a gyorséttermekből már ismerős átvételi koncepciót gondolja tovább. Ez az új szolgáltatás azokat a vásárlókat szólítja meg, akik autóval érkezve szeretnék átvenni a megrendelt termékeket és szívesen elkerülnék a karácsony előtti hosszú sorban állást – nem kell parkolóhelyet keresniük, sőt még az autóból sem kell kiszállniuk. Az átvétel menete rendkívül egyszerű. Az online megrendelés leadásakor szállítási módként a „Személyes átvétel az Alza Sziget Shopban – AlzaDrive” lehetőséget kell kiválasztani. Miután megérkezik az értesítés arról, hogy a megrendelés már átvehető, a vásárló autójával felkeresi a szigetszentmiklósi üzletet. Itt a rendelkezésre álló 136 parkolóhelyen való megállás helyett a két kültéri fizetőautomata, az úgynevezett PayBoxok egyikéhez hajt. A kijelzőn beírja a megrendelés számát. Amennyiben rendelését már korábban kifizette, akkor ezután már csak az átvételhez szükséges PIN kódot kell megadnia. A megrendelést a helyszínen kártyával is ki lehet fizetni. Ezt követően az e-shop munkatársai közvetlenül a vásárló autójához viszik az árut, vagy segítenek a nagyobb árukat bepakolni a csomagtartóba.
Nincs sorban állás
Azok az ügyfelek, akik az AlzaShopban szeretnék személyesen átvenni a megvásárolt terméket, szintén elkerülhetik a sorban állást. Az előre kifizetett megrendelések átvétele az Alza mobilalkalmazással felgyorsítható. A vásárlók az alkalmazásban látják, mennyi időt vesz igénybe rendelésük elkészítése, így már útközben elindíthatják azt. Így mire a vásárló megérkezik, már várja a megrendelt termék, és várakozás nélkül azonnal viheti.
A megrendelések átvétele és vásárlás az új AlzaShopban
Az új, szigetszentmiklósi AlzaShopban a vásárlók nem csak az online leadott megrendeléseiket vehetik át; az üzletben számos terméket – többek közt mobiltelefonokat, okosórákat, televíziókat – kipróbálhatnak és meg is vásárolhatnak. Külön rész szolgál az irodai felszerelések bemutatására. Így az ergonomikus termékeket (például irodai székek, asztalok, AlzaErgo monitortartók stb.), amelyek esetében különösen fontos, az érdeklődők vásárlás előtt ki is próbálhatják. Természetesen nem hiányozhatnak a népszerű háztartási kisgépek sem, köztük a kiemelkedően jó ár-érték arányt képviselő Siguro márka termékei.
Az Alza.hu kínálatának egyes termékei online megrendelés nélkül, közvetlenül a helyszínen is megvásárolhatók. A budapesti Showroomban már hosszabb ideje működik ez a szolgáltatás, amelynek keretében elsősorban kisebb árucikkeket, például kávét, egyes tonereket, nyomtatópapírokat, illetve szezonális termékeket vásárolhatnak meg az ügyfelek azonnal. A szigetszentmiklósi helyszínen elérhető az ügyfelek által egyre gyakrabban igénybe vett, a reklamációk leadására szolgáló önkiszolgáló terminál is.
Az Alza első magyarországi logisztikai központja
Az üzlet mellett található logisztikai központ 8000 m2 -es méretének köszönhetően lehetővé teszi, hogy a webshop sokkal nagyobb árukészletet tartson közvetlenül Magyarországon. Ezzel 14 000 darabra nő az azonnal átvehető árufajták száma, valamint csökken a kiszállítási idő, úgy az AlzaBoxok, mint a címre történő kézbesítés esetén is. Az igen széles választékot kínáló raktárkészlet termékei között megtalálhatók a vásárlók által keresett háztartási nagygépek is, ideértve a helyi beszállítóktól származó készülékeket is.
Kapcsolódó cikkek
- GLAMI: a magyarok közel fele tervez divatcikkeket vásárolni Black Friday alkalmával
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- Ragaszkodunk a minőséghez: az infláció ellenére sem szeretnénk mindig az olcsóbbhoz nyúlni
- GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre
- Miben nyújtanak többet a B2B webáruházak?
- Főleg új hűtővel, mosógéppel és fagyasztóval spórolnának a rezsin az eMAG-vásárlók
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- Jobban fogy a napelem, de még többen rendeltek kandallót az eMAG-tól júliusban
- A GLAMI új megoldása hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.