Gyorsan növekvő romániai szolgáltatóval lépett partnerségre a Packeta
A webáruházak számára automatizált szolgáltatásokat nyújtó easySales bejelenti, hogy integrálta platformjába a Packeta Magyarországi futárhálózatot. Az együttműködésnek köszönhetően az easySales szolgáltatását használó e-kereskedők hozzáférhetnek a Packeta több mint 1900 hazai átvételi pontjához, így több lehetőségük nyílik, hogy hatékonyan juttassák el termékeiket vásárlóikhoz Magyarországon.
„A futárszolgálatok nélkülözhetetlenek minden online vállalkozás életében, és gyakran rajtuk múlik, hogy a vevő elégedetten vagy csalódottan értékeli a vásárlási folyamatot. Ez az oka annak, hogy egyre több, hatékonyabb és megbízhatóbb lehetőséget kínálunk a szolgáltatásainkat használó webáruházaknak termékeik kiszállítására, és ebbe a sorba illeszkedik a Packeta Hungary integrálása is rendszerünkbe” – mondta el Ciprian Cazacu, az easySales társalapítója.
Kulcsrakész webáruház platform
Az easySales automatizált értékesítési rendszert kínál a webáruházaknak, amelyen keresztül könnyen, különösebb informatikai tudás nélkül is belistázhatják kínálatukat a különböző árösszehasonlító oldalakra és hasonló felületekre. Könnyen nyomon követhetik a náluk leadott rendeléseket, kezelhetik raktárkészletüket, vagy épp dinamikusan alakíthatják árazásukat, hogy versenyképesek maradjanak. A szolgáltatácsomag része mostantól már az is, hogy a webáruházak integrálhatják kiszállítási módjaik közé a partner futárszolgálatokat – immár a Packetát is.
Duplázódott az export szállítások száma az elmúlt évben
A Packeta Hungary kedvező áron szállít csomagokat Közép- és Kelet-Európa számos átvételi pontjára. A cég export forglama az elmúlt időszakban kétszeresére nőtt, míg belföldi forgalmát közel megháromszorozta. A Packeta romániai leanycégét már korábban integrálta rendszerébe* az easySales, most pedig már a magyarországi webáruházak számára is hozzáférhető a Packeta szállító hálózata az easySales ügyfeleinek is.
„Az easySales-szel való partnerség jól illeszkedik a Packeta Magyarország fejlesztési stratégiájába, amelynek fontos része, hogy az online áruházak és a vásárlók könnyebben férjenek hozzá a szolgáltatásainkhoz, átvételi pontjaink folyamatosan bővülő hálózatához. Ez immár több mint 13 000 átvételi pontot jelent Közép- és Kelet-Európában, ebből több, mint 1900-at Magyarországon. Ugyanakkor az online kiskereskedők is növelhetik külföldi forgalmukat, hiszen a Packeta Hungary 33 országba szállít csomagokat versenyképes áron. Ez akár a magyar webáruházak exporttörekvéseit is nagyban elősegítheti” – mondta el Mihályi Sándor, a Packeta Hungary operációs igazgatója.
________________
* Az integráció egy szerződést, egy rendszert, egy API-t, egy AWB-t és egy számlát jelent a felhasználók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Glami.hu: rekordokat döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben
- A fekete pénteki vásárlással kapcsolatban készült reprezentatív kutatás
- Ez lehet az ugródeszka webáruházaknak a külföldi terjeszkedéshez
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- A webáruházak sikere múlhat a futárcégen
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
- A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában
- A Lumenet együttműködési megállapodást kötött a Webshippy-vel
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.