Közösségi finanszírozási eszközzel segíti az iskolák digitalizációját a Redmenta
Sikerrel zárta a Redmenta az iskolák számára készített közösségi finanszírozási megoldásának tesztelését. A Dobjuk össze! oldal országszerte egyre több intézménynek és pedagógusnak biztosít alternatív finanszírozási lehetőséget digitális oktatási eszközök használatához.
A feladatlapkészítő alkalmazás, amely hosszú évek óta a magyar oktatás megkerülhetetlen szereplője, kezdetektől azt tűzte zászlajára, hogy a 21. század lehetőségeit elhozza valamennyi pedagógus számára.
Ehhez a Redmenta a már sok helyen bizonyított közösségi finanszírozás erejét hívta segítségül. A jelenlegi gazdasági válság ugyanis jelentősen megnehezíti az iskolák és fenntartóik számára, hogy előteremtsék a forrásokat a digitális oktatási eszközök beszerzésére, így a mai fiatalok hatalmas hátrányba kerülhetnek a jövő munkaerő piacán.
Ez a felismerés hívta életre a “Dobjuk össze!” programot: a támogatói oldal létrehozásával a Redmenta összekötötte a jelentkező intézményeket, pedagógusokat és potenciális támogatókat – pl. szülőket, cégeket, helyi pártfogókat. Az oldalon összegyűjtött pénzügyi támogatások pedig lehetővé tették az érintettek számára olyan Redmenta bővítmény használatát, ami megkönnyíti a pedagógusok mindennapi munkáját és fejleszti a tanulók 21. századi készségeit, a kreativitásukat, az analitikus gondolkodásukat, a problémamegoldó és a kommunikációs készségeiket.
A közösségi finanszírozási megoldás tesztelésére az ország különböző pontjáról több iskola jelentkezett és egy hónap alatt öt iskola, több mint ötven pedagógusának sikerült előteremteni a szükséges költségeket. Több, mint 800.000 Ft gyűlt össze. A Redmenta is hozzátesz a gyűjtéshez, minden támogatott fiókhoz kedvezményt nyújt, így a gyűjtéshez ők is hozzájárultak közel 1.000.000 forinttal.
“A támogatások összegyűjtése nagyon egyszerűen ment, kitettük a belső oldalunkra a kampány linkjét, és pár nap alatt össze is gyűlt a szülőknek hála” – nyilatkozta az egyik érintett iskola vezetője.
Az alkalmazás készítői szerint ez csak a kezdet. Hogy minden iskolába el tudják vinni a 21. századi megoldásokat, létrehoztak egy regisztrációs oldalt azok számára akik szeretnének iskolát támogatni. Így kötik össze a támogatókat a támogatást igénylő iskolákkal: https://redmenta.com/tamogass-egy-iskolat
Ezzel buzdítanak mindenkit, hogy az ünnepi időszakban bátran válasszák a jótékonykodás ezen formáját, hogy az új oktatási módszerek minél többek számára hozzáférhetőek legyenek.
Kapcsolódó cikkek
- Okleveles technikusi és szakmai képzések indulnak a Széchenyi Egyetemen
- A MITTE felel Magyarország első fizikus-mérnök alapképzésének ügynökségi feladataiért
- Az oktatásba is beszáll a legismertebb hazai e-kereskedelmi szakember
- Újra kell tervezned az életedet? – megoldás lehet a felnőttképzés
- Technológiaintenzív új campussal bővül jövőre a Ménesi úton a Corvinus Egyetem
- Idén is átadták Az év tanárcsapata a digitalizációért díjat
- Ez az 5 digitalizációs trend határozza majd meg 2023-at
- Digitalizáció: Van hova fejlődni a magyar cégeknek
- Digitalizációval menekülhetnek előre a mostani válságból a hazai turisztikai szereplők
- Digitalizációból állít követendő példát a hazai cégek elé a Digiméter
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.