Magyar startup 2022-es legek a Tőkeportál évindító eseményén
Január 12-én adták át az „Év Startup-befektetője”, az „Év Startupja”, az „Év Mentora” és az „Év Kampánygazdája” díjakat az A38 Hajón megrendezett ünnepélyes eseményen. Az est rendezője immár hagyományosan a Tőkeportál, az első hazai befektetéscélú közösségi finanszírozási platform szolgáltatója. Az esemény egyik apropója, hogy a társszervező Brancs – amely idén indult platformján termékcélú közösségi finanszírozási szolgáltatást nyújt – maga is elindította saját kampányát a Tőkeportálon, ami már az első napokban jó eredményeket hozott.
Az Év Startupjának három vállalkozást is jelöltek: a Munchot, a Diverzumot és a SEON-t. az érdeklődő közönségnek a Munch és a Diverzum részletesen is bemutatta eddigi eredményeit.
Az Év Befektetője címet is ketten nyerték el. A Cápák között Balogh Petyája már harmadszor lett díjazott; mellette szépszámú szavazatot kapott a Finnországból hazatért, rendkívül sikeres vállalkozást, a Tuxerát építő Szakacsits Szabolcs, aki idén már aktív angyalbefektetővé lépett elő és több közösségi finanszírozási kampányba fektetett be.
A mentorok megnövekedett szerepének köszönhetően három mentordíj került átadásra: Hild Imrének, aki egy évtizede támogatja a hazai startupok üzleti modell-keresését; Verő Barbarának, aki a humánfaktor, a csapat oldaláról közelíti meg a sikeresség kérdését; és Várdy Zoltánnak, aki ismeretterjesztő tevékenysége mellett aktívan a B2B startupok globális stratégiájának fejlesztését támogatja eredményesen.
Az Év Kampánygazdái a Brancs részéről a Birsbirtok, a közösségi ültetvény koncepciójának egyik úttörője lett, a Tőkeportáltól pedig az első komoly rekordot döntő kampány, a minőségi kisüzemi sörmárka, a Fehér Nyúl kapta a díjat. Díjat adott át még Varga Miklós, USA-beli piacralépést támogató, ott élő mentor, aki a Fishindát díjazta, amivel a külföldi terjeszkedését fogja támogatni.
Az eseményen a Brancson kívül nagy sikerrel pitcheltek még a futó kampányok alapítói, Szota Szabolcs, az autózást kényelmesebbé varázsló Cristo-alapítója, és Kovács Attila és Pásztor Viktor, a horgászok agyának tekintett Fishindától.
A díjakat – többek között az esemény fődíját, a Carassia pezsgőt – Fetter István, a CIB Kisvállalati üzletágvezetője, Kölkedi Krisztián, az Express Innovation Agency egyik vezetője, valamint a NEO Properties képviselője, Vágó László adták át.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar startup ökoszisztéma 2022-es legjeivel indul az új év
- 500 millió eurós tőkealap segít a klímavédelemmel és ipari technológiával foglalkozó startupoknak
- Magyar start-up lett második a 2022-es InnoStars Awards versenyen
- Befektető nélkül is lehet sikeres egy startup?
- A hazai startupok ESG-felkészítésének nyitánya volt az idei Regional Startup and Innovation Day
- Új startup a siker kapujában
- Külföldi piacszerzésben is segíti a hazai startupokat a Microsoft
- Százmilliós befektetést kaphat a RECASH
- Mi kell egy jó startup rendezvényhez?
- A hazai kreatív ipari startupok számára hirdet versenyt a Tech In The City
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Az eMAG több mint 1 millió, “Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viselő ajánlattal készül november 15-ére
Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több mint 1 millió az „Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viseli majd. Így 2024-ben tíz ajánlatból majdnem nyolcnál az eMAG-on az „Az év legjobb ára nálunk” felirattal lesz feltüntetve. Ezek az ajánlatok több ezer Marketplace partner ajánlatait is tartalmazzák.