Felgyorsítja digitális átalakulását a BMW-csoport
Kibővíti stratégiai együttműködését a BMW az SAP-val, hogy felgyorsítsa digitális fejlődését. A RISE with SAP bevezetésével a csoport teljes SAP-rendszere átalakul. A megoldás az üzleti folyamatok közös támogatásával rugalmasságot, gyors fejlődést és hosszútávú sikert biztosít a vállalatnak.
A BMW Csoport és az SAP stratégiai együttműködése komoly múltra tekint vissza. Ennek kibővítéseként 2023-ban a BMW Csoport összeolvasztja felhőalapú stratégiáját az eddig használt SAP S/4HANA rendszereivel. A RISE with SAP részeként a vállalat hozzáférhet egy olyan felhőalapú platformhoz, amely az összes üzleti folyamatot egységesen támogatja. Ezzel válik lehetővé a kritikus üzleti területek – a pénzügy, az alkatrészellátás, a raktározás, az ellátási láncok és a gyártás – közös fejlesztése, a gyorsabb, átfogóbb, hatékonyabb digitalizáció. A kibővített együttműködés részeként a BMW Csoport és az SAP együtt formálhatja az üzleti folyamatok fejlesztésének jövőjét az autóiparban.
„A RISE with SAP egy csomagban kínálja azokat a programokat, platformokat, eszközöket és szolgáltatásokat, amelyekre szükség van az üzleti folyamatok átalakulásának véghezviteléhez. A BMW Csoport és az SAP elmozdul a hagyományos licencelési modelltől egy, az infrastruktúrát, a felhőszolgáltatásokat és a működtetést lefedő modell felé” – magyarázza az együttműködés lényegét Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója.
„Ez a stratégiai döntés segít felpörgetni a digitalizációt. Növeljük vele infrastruktúránk rugalmasságát, megteremtjük a teljes globális skálázhatóságot, és ami a legfontosabb: sokkal gyorsabban juttathatjuk el üzleti fejlesztéseinket vevőinkhez és felhasználóinkhoz. Ezért várom nagyon az SAP-val közös utunk következő lépéseit” – mondja Alexander Buresch, a BMW Csoport informatikai vezetője.
„Cégeink szoros kapcsolata 30 éve tartó bizalmi együttműködésen alapul. Ennek a kapcsolatnak a bővítésével fontos lépést teszünk a digitális jövő felé. Az SAP S/4HANA Cloud és megoldásaink széles portfóliója megteremti a vállalatok innovációinak alapjait, és biztosítja ügyfeleink hosszútávú sikerét a versengő környezetben" – hangsúlyozza Thomas Saueressig, az SAP SE termékfejlesztésért felelős igazgatósági tagja.
Kapcsolódó cikkek
- Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
- Ezek a nemzetközi trendek dominálnak idén a hazai villamosenergia-szektorban!
- A BorsodChem aktívan támogatja a digitális átállást
- Új marketing vezető az SAP Hungary csapatában
- Ideje családi szinten is meglépni a tudatos digitalizációt
- Közösségi finanszírozási eszközzel segíti az iskolák digitalizációját a Redmenta
- A gyors növekedés buktatói előzhetők meg az SAP ByDesign bevezetésével
- Ez az 5 digitalizációs trend határozza majd meg 2023-at
- Két nemzetközi díjat is eredményezett a Hungrana és az SAP együttműködése
- Digitalizáció: Van hova fejlődni a magyar cégeknek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.