A növekedés új szakaszába lépett a Huawei hirdetési platformja, a Petal Ads
Huawei hirdetési platformja, a Petal Ads is csatlakozott a több mint 800 tagot számláló, a teljes mobilhirdetési ökoszisztémát összefogó nemzetközi szakmai szervezethez, a Mobil Marketing Szövetséghez (Mobile Marketing Association – MMA). A tagság többek között a platform új növekedési szakaszát is fémjelzi; a Petal Ads 2020-as indulása óta kilencszeresére növelte hirdetői hálózatát, jelenleg naponta közel 4 milliárd hirdetési kérelmet szolgál ki, ami várhatóan akár további 400 százalékkal is növekedhet idén.
A Huawei az év elején nevezte át hirdetési platformját, a HUAWEI Ads-et Petal Ads-re, ezzel is tükrözve a platform fejlődését. A névváltozás a növekedés új szakaszára reagál: 2020-as indulása óta a Petal Ads hirdetőinek száma kilencszeresére nőtt, hirdetésmegjelenítői hálózata pedig négyszeresére bővült, elérve a 360 ezret. A Petal Ads jelenleg közel napi 4 milliárd hirdetési kérelmet szolgál ki, ami várhatóan akár további 400 százalékkal is növekedhet idén. Több mint 53 ezer alkalmazást integráltak a platformba – beleértve a hirdetési készleteket –, és a Petal Ads teljes forgalmának 40 százaléka Európán belülről érkezik.
A megújult platform most tagja lett a világszerte több mint 800 tagot számláló Mobil Marketing Szövetségnek (Mobile Marketin Association – MMA), amely összefogja a mobilhirdetés teljes ökoszisztémáját a technológiai megoldásoktól az értékesítésig. Az MMA-tagság révén a Petal Ads több mint 700 tagvállalattal működhet együtt, amelyek több mint 40 országot képviselnek. A Petal Ads mostantól a többi tagvállalathoz hasonlóan részt vesz a dedikált bizottsági csoportokban is, és közreműködik a mobil marketingre vonatkozó iparági, nemzeti és nemzetközi bevált gyakorlatok és iránymutatások kialakításában.
A Petal Ads elődje, a HUAWEI Ads tavaly júniusban csatlakozott a digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezetéhez, az IAB Europe-hoz (Interactive Advertising Bureau Europe), így a Petal Ads utódként tagja a szervezetnek, amelynek révén részt vesz a reklámipar szabványainak és szabályozásának kialakításában. A platform a jövőben is – a havi 730 millió aktív Huawei-felhasználóra épülő – összekapcsolt ökoszisztémában működik, és nagy hangsúlyt fektet a mesterséges intelligencia által vezérelt célcsoport meghatározásra.
Kapcsolódó cikkek
- Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
- Figyelemre méltó újítások a Huawei térképes szolgáltatásában
- Tovább bővül a mobiljáték-piac
- Kiterjesztett valóság alapú keresővel és virtuális lencsével újít a Huawei
- Új vezeték nélküli fülhallgatót hozott Magyarországra a Huawei
- A nők jelenthetik a gyógyírt a fokozódó mérnök- és informatikus hiányra
- Négymillió kép elemzése alapján készített átfogó tanulmányt a Huawei
- Huawei: 2030-ra egymillióra, a jelenlegi százszorosára nő az 5G-magánhálózatok száma
- 10 gigabites internetet és érzékelésre képes hálózatokat hozhat a mobilszélessáv új korszaka
- Több technológiai újítását is kiállítja a Huawei a barcelonai Mobil Világkongresszuson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.