Már Vodafone TV médiaboxon is elérhető az RTL+ teljes kínálata
Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei a készülék segítségével közvetlenül érik el az RTL+ streaming szolgáltatás csomagok szerinti teljes kínálatát, így akár az exkluzív, kifejezetten a platformra gyártott tartalmakat, valamint számos népszerű RTL-es sorozat és reality legújabb epizódjait, aktuális, vagy akár korábbi évadait is.
A Vodafone Magyarország Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelei a készüléken lévő alkalmazás segítségével közvetlenül érhetik el és a televízió képernyőjén tekinthetik meg az RTL+ streaming platform RTL+ Light, RTL+ Active, valamint az RTL+ prémium, előfizetős csomagjainak teljes kínálatát.
Az RTL+ streamingszolgáltatás modern felülete biztosítja a könnyed kezelést és a folyamatosan frissülő tartalmak egyszerű, műfaj alapján történő kiválasztásának lehetőségét. A platformon már megkezdett vagy utoljára nézett tartalmakat a Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelek is bármikor folytathatják, a platform nyitó oldalán pedig elérhetők az aktuálisan kiválasztott, vagy éppen követett tartalmak. A minden eddiginél pontosabb, személyre szabott ajánlórendszer biztosítja, hogy a felhasználó egyéni tartalmi ajánlás alapján válasszon az érdeklődési körének megfelelő műsorokból.
A Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelek számára továbbra is érdemes a szolgáltatótól extra költség nélkül igényelni és aktiválni az RTL+ Active kódot, hiszen az RTL+ streaming platform középső csomagjának valamennyi felhasználója számára további kényelmi funkciók érhetőek el. Emellett az RTL+ Active csomag esetében a felhasználók 3 eszközön is nézhetnek egyszerre tartalmakat. RTL+ Active kódot a digitális díjcsomaggal rendelkező ügyfeleinek biztosít a Vodafone Magyarország.
Az RTL+ Active csomagban külön díjfizetés nélkül elérhető számos tematikus mappa folyamatosan frissülő tartalommal, amelyek az RTL+ Light csomagjában nem elérhetők: ilyen a gyerekeknek szóló meséket kínáló Gyereksarok, valamint a History Play, amely díjnyertes dokumentumfilmek és prémium szórakoztató ismeretterjesztő reality-k kínálatát nyújtja az érdeklődőknek. A műsorok az RTL+ Light csomaggal szemben az RTL+ Active felületén hosszabb ideig elérhetők, akár FullHD minőségben, valamint kevesebb reklámmal találkoznak a felhasználók a felületen keresztül, ráadásul a mobilapplikáció használata esetén bizonyos tartalmak már ebben a csomagban is letölthetőek és akár útközben, internetelérés nélkül is megtekinthetőek.
A Vodafone TV médiabox készüléken, az Alkalmazások menüpontban az RTL+ applikáció megnyitása után egy egyszeri eszközpárosításra van szükség az első használat során. Ennek előfeltétele egy RTL+ felhasználói fiók, amely egy egyszerű regisztrációval létrehozható a www.rtlplusz.hu weboldalon. Ezzel a felhasználó automatikusan az RTL+ Light csomagba kerül, ahol már lehetősége van a Profilom menüpontban eszközeinek párosítására a TV képernyőjén látható kód segítségével. A Vodafone TV médiaboxon található RTL+ alkalmazásban így attól függően válnak elérhetővé a tartalmak, hogy RTL+ Light, RTL+ Active vagy RTL+ előfizetős csomaggal rendelkező felhasználói fiókkal került párosításra az eszköz. RTL+ előfizetési csomagra az ügyfelek a www.rtlplusz.hu oldalon fizethetnek elő. A Vodafone Magyarországon keresztül RTL+ előfizetésre nincs lehetőség, de a csomag keretében kínált tartalmak megtekinthetők a Vodafone TV médiaboxon található applikáción keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- A Rakuten Viber és a Spotify egyesíti erőit
- Életműdíjas színművész tűnik fel a Vodafone Anyák napi videójában
- Újabb Digitális Tantermet adtak át a IX. kerületben
- Görgethető adatkeretet vezet be a Vodafone
- Így lehetünk sikeres streamerek
- Nézz élőben Forma-1-et a Direct Now app-ban!
- Erősíti otthoni kínálatát a Vodafone Magyarország
- Digitális kalandjátékon keresztül ösztönzi a diákokat a Vodafone Alapítvány
- Kizárólag hazai gyártású műsorokat sugárzó tévé indult
- Kínában is megvetné a lábát a magyar startup a Huawei segítségével
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új törvény szabályozza a kiberbiztonságot
A Parlament elfogadta a kiberbiztonsági szabályozás új keretrendszerét, a Magyarország kiberbiztonságáról szóló törvényt. A jogszabály új kötelezettségeket is ró az érintett vállalatokra – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda. A jogszabálynak meg nem felelő cég akár 10 millió eurós bírsággal nézhet szembe.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.
Sokan féltik otthonukat az elektromos tüzektől
Sokan tartanak az otthonukban keletkező elektromos tüzektől, az ezek elleni védelem kialakításához a többség szakember segítségét kéri – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. A kutatás alapján a legtöbben 10 ezer és 100 ezer forint közötti összeget fordítanának arra, hogy lakásuk védett legyen az elektromos tüzektől.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.