Partnerséget jelentett be a Pinterest és a Httpool by Aleph
Bejelentette együttműködését a Httpool by Aleph, a világ egyik vezető digitális hirdetésekkel foglalkozó vállalata és a Pinterest, vizuális inspirációs platform. A partnerséggel a Httpool by Aleph ügyfélköre a közép- és kelet-európai régióban is megismerheti a Pinterest hirdetési megoldásait. A Httpool by Aleph feladata az ügyfelek kezelése és támogatása azokban az országokban, ahol a Pinterest hirdetési szolgáltatásai jelenleg nem elérhetőek. A régióban működő ügyfelek mostantól közvetlenül érhetik el a Pinterest aktív közönségét – olyan csoportokhoz szólhatnak, akik különböző márkákból szeretnének inspirálódni a platformon.
Havonta több mint 460 millióan keresik fel a Pinterestet, hogy különböző termékeket és szolgáltatásokat fedezzenek fel, öltözködési- és lakberendezési tippeket találjanak, vagy a következő nyaralásukhoz merítsenek ihletet. A hirdetők is szeretnének ennek a felfedezésnek részesei lenni, ez pedig azonos a felhasználók céljaival, akik különböző márkákat keresnek az inspirációs folyamathoz. A Httpool by Aleph először kínál ügyfeleinek olyan hirdetési lehetőséget a Pinteresten, ahol legfontosabb közönségüket érhetik el, végig támogatva őket a felfedezéstől a döntésükig.
„A Pinterest egyedülálló, a teljes digitális marketing eszköztárat lefedő platform, ahol a hirdetések egyedi tartalomként szolgálhatnak. Izgatottak vagyunk az együttműködés kapcsán, biztosak vagyunk abban, hogy új értékeket nyújtunk a felhasználóinknak. A Pinterest a hirdetőket azokkal a fogyasztókkal kapcsolja össze, akik saját elhatározásból szeretnék megismerni a márkákat. A Httpool by Aleph széles ügyfélkörének globális elérése segít új partnereket hozni a platformra, és lehetővé teszi, hogy még relevánsabb tartalmakkal szolgáljunk látogatóinknak" – mondta el Bill Watkins, a Pinterest CRO-ja.
„Nagyon örülünk, hogy ezzel az együttműködéssel segíthetjük 21 000 vállalkozásból álló hálózatunkat, akik így tovább növekedhetnek és még jobb eredményeket érhetnek el. A Pinterest egy differenciált platform, ahol a felhasználók aktívak és vásárolni jönnek. Ügyfeleinknek most lehetőségük nyílik, hogy a márkaismertség növelésétől a vásárlási konverziókig mindent elérjenek a platformon, miközben a Pinterest számára hozzáférést biztosítunk a világ leggyorsabban növekvő piacaihoz" – mondta el Gaston Taratuta, az Aleph alapítója és vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.