A Httpool by Aleph lett a Microsoft Advertising közép- és kelet-európai képviselője
A Httpool by Aleph, a világ egyik vezető digitális hirdetésekkel foglalkozó vállalata képviseli mostantól a Microsoft Advertising-ot 23 közép- és kelet-európai országban*, köztük Magyarországon is. A cég a Microsoft Advertising kampányainak kezeléséért lesz felelős kereső, felhasználói és vásárlási termékeken keresztül.
A 2023. szeptember 1-től kezdődő együttműködéssel a régióban hirdető vállalatok és ügynökségek a Httpool by Aleph ajánlataival tervezhetnek, amelyek a legújabb hirdetési megoldásokkal és a térség digitális szakembereivel erősítik a Microsoft Advertising kampányait. A partnerséggel a Httpool by Aleph hozzáférést biztosít a Microsoft Bing keresőhöz, a Microsoft Advertising kereső- és felhasználói hálózataihoz, és a Microsoft Edge-hez is, több különböző, magas színvonalú felhasználói élményt nyújtva, mind a fogyasztók, mind a hirdetők számára. A Microsoft élen jár az innovációban, AI alapú technológiát épít be hirdetési platformjába, ezzel új lehetőséget teremt a hirdetőknek.
Ez a megállapodás a két cég között egy már meglévő és sikeres együttműködésre épül, amely Latin-Amerikában és a Karib-térségben – Brazília kivételével – az év elején kezdődött. A Httpool by Aleph annak érdekében, hogy világszerte új fejlődési lehetőségeket teremtsen a hirdetők és ügynökségek számára, tovább fejlesztette a Microsoft-ra specializálódott értékesítési és operatív csapatait, egyedi betekintést nyújtva az ügyfeleknek a médiatervezés, a felhasználói stratégia és a hatékony kampány optimalizálás területeire.
A Httpool by Aleph a közép- és kelet-európai, kiterjedt iparági és platform tapasztalataival segíti a hirdetőket és ügynökségeket, hogy eredményes és lokalizált digitális kampányokat hozzanak létre. Az Aleph határokon átnyúló hitel- és fizetési megoldásán keresztül megkönnyíti a számlázást is a helyi piacokon, ezzel egyszerűsítve a hirdetők és ügynökségek működését.
A Httpool by Aleph középtávon növelni kívánja a Microsoft-ra specializálódott csapatait Közép-és Kelet-Európában és potenciálisan új lehetőségeket teremtene a régióban általános növekedési stratégiájának támogatása érdekében. A Microsofttal való együttműködés a Httpool by Aleph európai portfólióját is kiterjeszti, hosszútávú növekedési lehetőségeket teremtve a vállalat számára, miközben a Microsoft platformjain jelentős eredményeket ér el a hirdetőkkel és ügynökségekkel közösen.
„A Microsoft Advertising örömmel vesz részt ebben a kiterjedt értékesítési -és marketing együttműködésben. A Httpool by Aleph kivételes helyi szaktudással és kapcsolatokkal rendelkezik, amelyek segítségével a hirdetők és az ügynökségek csatlakozhatnak a Microsoft hirdetési platformjához, és könnyen elérhetik a Windows, a Bing, a Bing Chat, az Xbox, az Outlook, a Microsoft Start és a harmadik félhez tartozó kiadói hálózatunk több mint egymilliárd fős, egyre növekvő közönségét" – mondta el Mark Richardson, a Microsoft Advertising európai, közel-keleti és afrikai, valamint latin-amerikai regionális alelnöke.
„Nagyon örülünk, hogy bővíthetjük kapcsolatunkat a Microsoft Advertisinggal, és így lehetőséget teremtünk ügyfeleinknek Közép- és Kelet-Európában, valamint további európai piacokon, hogy eredményes kampányokat hozzanak létre a Microsoft termékportfólióján keresztül – beleértve az AI alapú innovációkat is. Ezzel ügyfeleink a régióban elmélyíthetik a fogyasztókkal való kapcsolatukat és folyamatos növekedést érhetnek el" – mondta el Novák Péter, a Httpool by Aleph Magyarországi ügyvezető igazgatója.
A Microsoft Advertising több mint egymilliárd emberrel kapcsolja össze felhasználóit a munka és a magánélet legfontosabb pillanataiban. A havi több mint 13 milliárd kereséssel rendelkező Microsoft Advertising egyik legnagyobb erőssége a Windows és a PC területeken a 700 millió havi PC felhasználó keresés a világ 187 piacán. Európában havonta körülbelül 3,1 milliárd keresés történik, 170 millió PC felhasználóval, 45 piacon.
Ha bármilyen kérdése van, és szeretne közvetlenül kapcsolatba lépni a Httpool by Aleph vállalattal, kérjük, használja ezt az e-mail címet: microsoft-global@httpool.com.
___________________________
* Albánia, Ausztria, Bosznia és Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Ciprus, Cseh Köztársaság, Észtország, Görögország, Magyarország, Izland, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Málta, Montenegró, Lengyelország, Portugália, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia
Kapcsolódó cikkek
- Ekkora jövedelemmel rendelkezhetnek 2023-ban a magyar PR-szakemberek
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Microsoft Inspire: partnerség gyorsítja az AI-transzformációt
- Partnerséget jelentett be a Pinterest és a Httpool by Aleph
- Miért jobb a PC-s játékélmény DirectStorage technológiával?
- Az ABB és a Microsoft együttműködik, hogy a generatív MI-t használják az ipari alkalmazásokban
- Microsoft Cyber Signals Report: iparszerű módszerekkel okoznak dollármilliárdos károkat az e-mail levelezésre szakosodott adathalászok
- Mesterséges intelligenciával küzd a Microsoft a klímaválság ellen
- Új ESG jelentéskészítési megoldások, szolgáltatások
- KPMG-Microsoft együttműködés
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.