Az ABB 2024-re is várja az egyetemi hallgatók jelentkezését Női Mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.
• Az ABB immár kilencedik egymást követő évben hirdeti meg „Sustainable Talent Program for women in engineering” elnevezésű Női Mentorprogramját műszaki egyetemi és főiskolai női hallgatók számára.
• A programba maximum hat női hallgatót választanak ki pályázat útján.
• A pályázat beadási határideje 2023. október 31.
• A pályázati kiírás részletei a következő linken találhatók: ABB Női Mentorprogram
A programba maximum hat női hallgatót választanak ki pályázat útján. A programban részt vevő hallgatók az ABB veze-tői és szakemberei közül saját dedikált mentort kapnak, akikkel 2024. január 1. és 2024. június 30. között öt alkalommal konzultáción vehet részt. A nyertesek betekintést nyerhetnek egy multinacionális cég mindennapjaiba, telephely- és gyárlátogatáson vehetnek részt, megismerkedhetnek az ABB női vezetőivel, HR szakemberektől személyes és/vagy on-line konzultáció keretében tanácsot kaphatnak a későbbi elhelyezkedéshez, vagy akár gyakornokként aktívan részt ve-hetnek a munkában. Emellett megismerhetik, hogy milyen életpálya modellek léteznek a műszaki területen.
A pályázat BSc és MSc női hallgatóknak szól, akik középfokú angol nyelvtudással és aktív felsőoktatási hallgatói jogvi-szonnyal (nappali, esti, levelező, aktív féléves) rendelkeznek.
Aktív középfokú angol nyelvtudás
Az ABB szakemberei a beadott pályázatok értékelésénél figyelembe veszik a jelentkezők motiváltságát, szakmai ráter-mettségét, minimum középfokú aktív angol nyelvtudását (szóban és írásban egyaránt), valamint a benyújtott pályázat formai áttekinthetőségét szerkezet, design, stílus, nyelvhelyesség szempontjából. A pályázat elbírálásánál előnyt jelent a korábbi tanulmányi versenyeken elért eredmény, és a felsőoktatási szakmai tevékenységben való részvétel. A beérkezett pályázatok alapján kiválasztott jelentkezőket személyesen és/vagy online is meghallgatják.
A pályázatra olyan hallgatók jelentkezését fogadják el, akik a pályázati, és/vagy a nyertes időszakban az ABB versenytár-sánál szakmai gyakorlatot nem folytatnak és/vagy nem dolgoznak.
A pályázati időszak: 2023. október 1. és 2023. október 31. között. A pályázatokat a vállalat 2023. november 30-ig bírálja el.
A pályázati kiírás és a jelentkezési lehetőség részletei a következő linken találhatók: https://new.abb.com/hu/palyazati-felhivas
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB drónjaival Bilbaóban bemutatott fényjáték az innováció és az együttműködés erejét demonstrálta
- Innovatív bioműanyag projekt megvalósulásához járul hozzá az ABB
- Tiszta energiával foglalkozó start-up vállalkozással köt stratégiai partnerséget az ABB
- Női munkavállalókat vonz mérnöki pályára az ABB Magyarország esélyegyenlőséget célzó mentorprogramja
- Biztonság és hatékonyság a belga energiaszolgáltató számára
- A robotok pontos és alkalmazkodóképes elektronikai gyártást biztosítanak
- High-tech védelem a kulturális világörökségi helyszín számára: Tűzmegelőzés az aacheni dómban
- Az ABB a világ egyik legnagyobb akkumulátoros energiatároló rendszerét helyezte üzembe
- Az ABB az emisszió monitoring forradalmasító technológia születésének 85. évfordulóját ünnepli
- ABB – 2023. II. negyedévi eredmények
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.