Az újjászületés útján a Hungarian Vizsla Inu
Az elmúlt években sokat hallhattunk a Hungarian Vizsla Inu (HVI) kriptovalutáról. Egyike volt azoknak a mémcoinoknak, amelyek pozitív figyelmet kaptak, főleg mivel használatával egy igazán jó ügy mellett állunk ki: az árva kutyákat támogathatjuk. A sztárcoin erős kezdését egy hirtelen, brutális értékcsökkenés követte, most viszont a vizslára végre új nap virradt: +700%-os növekedést mutat.
A token különlegessége, hogy a vizsla az első olyan hazai kriptovaluta, amellyel adakozni is lehet. A coinok 10%-át elkülönítik, később pedig állatmenhelyekhez juttatják el a befolyt összeget. Közösségi felületeiken pedig rendszeresen örökbefogadásra buzdítanak.
A nagy népszerűségnek hála igen erősen indult a kutyás kriptovaluta, a VizslaCoin egy ideig a magyar kriptopiac legkeresettebb projektjei között volt. Azonban, ahogy az egész kriptopiac, a vizsla is átélte a kriptotél hűvösebb szezonját. A kriptopiac rendkívüli volatilitást tapasztalt, és a HVI sem maradt ki ebből a folyamatból. A korábbi értékéhez képest legsötétebb napján a -98%-os értékcsökkenést is elérte.
A vizsla visszatért
Azonban a kriptopiacon soha semmi sem végleges. Az elmúlt hónapokban a Hungarian Vizsla Inu meglepően gyors és lenyűgöző visszatérést mutatott be. Ebben az időszakban több mint +700%-os növekedést tapasztaltunk, és ismételten az érdeklődés középpontjába került. De mi történt, és miért tér vissza a HVI a köztudatba?
Az egyik oka ennek a visszatérésnek az általános kriptopiaci mozgásokhoz kapcsolódik. A kriptotél sok projektet és altcoint sújtott, és nemcsak a HVI-t. A sávban való stagnálás és az értékvesztés az elmúlt időszakban az általános tendencia volt. A HVI sem volt kivétel, és a korábbi értékekhez képest komoly esés volt tapasztalható. Azonban az elmúlt hónapban a HVI mutatott egyfajta ébredést. Az értékének hirtelen emelkedése és a kereskedelmi forgalom növekedése azt sugallja, hogy az érdeklődés visszatért, és sokak számára ismét vonzó lehetőségként tűnik fel. Emellett a HVI Tokenek 13%-a elégetésre került, azaz ki került a forgalomból, növelve a vizsla értékét. A HVI közössége is nagy szerepet játszik ebben az újjászületésben. A közösség tagjai rendkívül elkötelezettek és aktívak voltak a projekt támogatásában. Ez az összetartó közösség visszatükröződik a forgalomban és az érdeklődés növekedésében.
Van még hova növekedni
De mi a tanulság? A Hungarian Vizsla Inu megerősíti, hogy a kriptopiac mémcoinjainál nincs lehetetlen. Előfordulhatnak óriási növekedések, mint ahogy láthattuk a PEPE vagy éppen a BabyDoge Coin-nál is, amelyek a kriptotél alatt érték el legmagasabb pontjaikat. A HVI története azt mutatja, hogy bármilyen projektről is van szó, az újjászületés mindig lehetséges, és a kriptopiacon a lehetőségek mindig ott vannak. Bár a vizslás valuta az elmúlt időszakban lenyűgöző növekedést mutatott be, a potenciál még mindig magas. Jelenleg a token értéke még mindig -93%-kal alacsonyabb a saját csúcspontjához képest, tehát még mindig bőven van tér a növekedéshez, a kilátások izgalmasak.
Kapcsolódó cikkek
- Cristiano Ronaldot ábrázoló NFT-ket tett elérhetővé ingyenesen a Binance
- Mesterséges intelligenciával harcol a Binance a tiltott piacbefolyásolás ellen
- Binance-felmérés: az adományozók harmada már blokkláncon utal
- A magyar felhasználókra is optimalizálta alkalmazását a világ legnagyobb kriptotőzsdéje
- Nyomozói csoport a kriptobűnözés ellen
- Binance: a kriptoiparág egészségesen fejlődött az elmúlt fél évben
- Közel száz helyen lehet Magyarországon kriptovalutával fizetni
- Binance: 124 millió diák tanulhat hamarosan a blokkláncról és a kriptotechnológiákról
- így adóznak a kriptovaluták Európában és a FÁK országaiban
- Ünnepelte már a Bitcoin Pizza Napját? Ma megteheti!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.