Magyar energetikai startupokat is várnak a befektetői programba
Idén december 15-ig várja az EIT InnoEnergy az európai, köztük a magyar startupok, vállalkozók, innovátorok és kutatók tiszta energia fejlesztéseit, megoldásait a Hello CleanTech 2.0 programba, amelyek ennek a platformnak köszönhetően üzleti, technológiai és forrásszerzési támogatásban részesülhetnek.
A Hello CleanTech 2.0 kezdeményezés arra jött létre, hogy a tiszta energiát érintő innovációk könnyebben eljussanak a nemzetközi nagyvállalatokhoz, befektetőkhöz és velük potenciális együttműködések köttethessenek. A program partnerei közt Magyarországról megtalálható az MVM, és a Green Brother, továbbá olyan európai cégek, szervezetek, mint az Antler, az EDP Renewables, az Enerco, a Warsaw Equity Group, a Holcim Maqer Ventures, vagy az InnoAGH.
A tiszta energia ágazat területén tevékenykedő jelentkezőket az energiatárolást, a zöld hidrogént, a széntechnológiát (különösen a CCU és CCS technológia), a szén-dioxid-mentesítést, az akkumulátorok újrahasznosítását, az intelligens hálózatokat, a körforgásos gazdaságot és a biogazdaságot, a megújuló energiaforrásokat, illetve a digitális megoldásokat érintő fejlesztéseikkel várják a programba.
A Hello CleanTech 2.0-ba bekapcsolódó pályázók hozzáférést kapnak a program partnereinek szolgáltatásaihoz, valamint az általuk nyújtott szakértői támogatáshoz, mentorálásához. Továbbá gyorsító pályán kapcsolódhatnak be az EIT InnoEnergy és a résztvevő cégek befektetési folyamataiba, illetve elérhetővé válnak számukra a globális kockázatitőke-alapok, valamint a releváns infrastruktúrák felett rendelkező iparági vezetőkkel való együttműködések.
A Hello CleanTech 2.0 részletes információi és a letölthető jelentkezési lap a program honlapján található meg erre a linkre kattintva. A pályázatok benyújtásának határideje 2023. december 15.
Kapcsolódó cikkek
- Kezdődik a 800.000 akkumulátor szakember európai képzése
- Jönnek az európai mágnesvonatok
- 18 millió munkavállaló átképzése is kell az európai zöld átálláshoz
- Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Nanotechnológia, mágneses lebegtetés az idei TBB-n
- Mesterséges intelligenciával fejlesztő cégek pályázatát várja a Magyar Telekom
- A kreativitás új dimenziói: két új kategória ’Az Év Honlapja’ pályázaton
- Negyvenéves magyar mikroszámítógépre fejlesztenek új játékokat
- 140 millió euró tiszta energia innovációkra
- Újdonságokkal tér vissza a Schneider Electric „zöld” versenye
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.