Milyen a Prím olvasótábora?
, 2001. március 9. 09:09
A Marketing Centrum CyberScope Hungary márkanéven indított kutatásának eredményeként elkészült a magyar internetezők "profilja". A 25 nagy forgalmú site-ról induló kérdőívkitöltők 22 százalékáról derült ki, hogy a Prím látogatói, a több mint 7000 válaszadó 9 százaléka minden nap felkeresi a Prím Online-t.
A Prím közönségében felülreprezentáltak a nagyon gyakran, szinte életformaszerűen internetezők. A Prímet rendszeresen látogató válaszadók 82%-a minden nap belép a hálóra, és több mint felük (55%) hetente több mint 10 órát tölt internetezéssel. A Prím-látogatók körében erőteljesen felülreprezentáltak az otthoni internetes kapcsolattal rendelkezők. Ők az átlagnál magasabb arányban látogatnak meg más oldalakat is, azaz intenzívebben használják a webet még a tipikus aktív internetezőnél is. A Prím alkalmi (nem napi gyakorisággal látogató) közönsége az internettársadalom kifejezetten régi motorosa, hiszen 56%-uk több mint három éve internetezik.
A rendszeres Prím-látogatók körében magasabb (74%) a férfiak aránya, mint a többi aktív internetező körében. Az átlagos válaszadóknál nagyobb arányban vannak közöttük a budapestiek (51%), és a honlap alkalmi látogatói az átlagos válaszadónál is felszereltebb háztartásban élnek, és anyagi helyzetüket is jobbnak ítélik meg.
Kapcsolódó cikkek
- Megújult a Prim.hu hírlevél!
- Megújult a Letöltés.com
- Szoftverek, megoldások győzelemre ítélve
- On-line szolgáltatások a biztosítóknál
- "Igen Európára" - EU honlapot indított az MSZP is
- Óriási érdeklődés az internetes tananyag-készítő versenyen
- A BKIK új szolgáltatása: Elektronikus Külkereskedelmi Portál
- Európai távoktatási program
- Tartalmi bővülés az Elektronikus Információs Szolgáltatásnál
- Hiteles céginformációk azonnal, előfizetés nélkül