A közösségformálás erősítésével folytatódik a GreenGo Jóügyek kampánya

forrás: Prím Online, 2023. december 25. 15:45

Tavaly indította a GreenGo a Jóügyek kampányát, hogy minél többek figyelmét felhívják a fenntarthatóságra, és ezzel a társadalmi, gazdasági és környezeti szempontból fontos ügyekre és kezdeményezésekre. Az utoljára megvalósítandó jó ügyét kifejezetten a felhasználók javaslatai, majd szavazatai alapján választották ki. Az érdeklődés, a lelkesedés pedig akkora lett, hogy a vállalat úgy határozott, hogy nem egy, hanem a két szervezetet is beemel a kampányba. 

Ennek köszönhetően az egyik kiválasztott az Adománytaxi, a másik a Kisközösségi Program lett. Mindkettő a maga területén rendkívül fontos közösségformáló vállalkozás és több ezer ember számára nyújt segítséget. A GreenGo túl azon, hogy egy – egy egyedi, kreatív matricázással ellátott autóján mutatja be ezeket a szervezeteket, saját kommunikációs felületein is megoszt értékes tartalmakat az Adománytaxiról és a Kisközösségi Programról, hogy karácsony közeledtével mindkettőjük karitatív tevékenységébe bekapcsolódhassanak még az érdeklődők.

 

„A 2023-as évünk kiemelten a közösségformálásról szólt, amit a saját tevékenységünkön túlra is kiterjesztettünk. Csupa nagyszerű, társadalmi, gazdasági és környezeti szempontból fontos üggyel, kezdeményezéssel ismertettük meg az ügyfeleinket, követőinket. Többek közt az ételpazarlás és a hulladéktermelés megelőzésére, a tudatos energiafelhasználására hívtuk fel a figyelmet a mellénk álló partnereink segítségével. Karácsony alkalmából a rászorulók, illetve a helyi összefogás támogatására helyeztük a hangsúlyt az Adománytaxi és a Kisközösségi Program bemutatásával.” – mondta Boruzs Ákos, a GreenGo marketingvezetője.

 

Az Adománytaxinál az értékmentésre fókuszálnak, hogy az emberek felismerjék azt, hogy ami az egyik háztartásban már felesleggé vált, egy másikban komoly érték lehet. Az elmúlt nyolc évben közel 100 településre vittek adományt több mint 3800 budapesti háztartásból. Babakocsik, ágyak, konyhai eszközök vagy épp gyerekjátékok kezdtek így új életet. A szervezet munkatársai, aktivistái valódi kapcsolatokat teremtenek és közösséget építenek.

 

A GreenGo által most felkarolt másik kezdeményezés a Kisközösségi Program, amelynek célja, hogy minél több helyi ökoközösség működjön itthon kezdve az aprófalvaktól a nagyvárosokig. Ezek olyan kisközösségek, amelyek hozzájárulnak egy kevésbé környezetterhelő életmód kialakításához, az egy helyen lakó emberek közösséggé kovácsolásához, valamint a helyi gazdaság erősödéséhez. A 15 éve működő program fő tevékenységei közé tartozik az ökoközösségek hálózatának koordinálása, a Kiutak.hu portál működtetése, könyvírás, közösségi ökotáborok szervezése gyerekeknek és felnőtteknek, illetve a humánökológia tanfolyam szervezése, amelyeket a szervezet munkatársai kizárólag magánadományokból valósítanak meg. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve

Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.

2024. május 15. 09:57

Megjelent a NEXT 3D konferencia programja

Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.

2024. május 14. 16:29

Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén

Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.

2024. május 14. 14:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36